×
آخرین اخبار

واکسیناسیون کادر درمانی آذربایجان شرقی علیه کرونا رو به پایان است

  • کد نوشته: 58735
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۴
  • 335 بازدید
  • معاون بهداشت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۰هزار دوز واکسن تحویل استان شده است، اعلام کرد: واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان استان رو به پایان بوده و فردا - یکشنبه - به اتمام می‌رسد.
    واکسیناسیون کادر درمانی آذربایجان شرقی علیه کرونا رو به پایان است

    به گزارش دیدگاه نیوز ، عباسعلی درستی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: طی امروز و فردا و با واکسیناسیون کادر باقیمانده بهداشت و درمان آذربایجان شرقی که حدود ۳۰هزار نفر را شامل می شود مصون سازی این تعداد در برابر کرونا به پایان می رسد.
    وی افزود: پزشکان عضو نظام پزشکی نیز شامل طرح واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان آذربایجان شرقی می باشند.
    وی خاطر نشان کرد: سرعت واکسیناسیون در آذربایجان شرقی بر اساس واکسن های تحویلی و تعیین اولویت ها خواهد بود و از فردا واکسیناسیون سالمندان با ۸۰ سال در استان آغاز می شود و این قشر از جامعه علیه این بیماری واکسینه خواهند شد.
    معاون بهداشت رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین با ابراز نگرانی از روند مستمر شیب تند مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی، یادآور شد: بیش از یک هزار و ۶۰۰ کرونایی در بیمارستان های آذربایجان شرقی بستری هستند و روزانه بیش از ۲۰ نفر در اثر کرونا فوت می کنند.
    درستی ادامه داد: روزانه نتیجه حدود یک هزار آزمایش کرونا در آذربایجان شرقی مثبت می شود از این رو رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعیا بیش از گذشته ضروری است.
    وی خاطر نشان کرد: اکنون ۱۷ شهرستان آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان زرد و آبی نداریم.
    به گزارش باش خبر به نقل از ایرنا، از ۱۶۰۰ بیمار بستری کرونایی در آذربایجان شرقی بیش از ۳۰۰ بیمار در وضعیت بد قرار دارند و اکنون تعداد فوتی های استان به بالای ۲۰ نفر رسیده است.
    بر اساس آخرین گزارش ها هفته گذشته در آذربایجان شرقی بیش از ۱۶هزار و ۵۰۰ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.
    کادر بهداشت و درمان، نظام پزشکی، سالمندان تحت پوشش بهزیستی، جانبازان بالای ۷۰ درصد، پاکبانان و کادر آرامستان ها در آذربایجان شرقی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *