×
آخرین اخبار

واژگونی سانتافه در جاده اندیکا – شهرکرد دو کشته بر جا گذاشت

  • کد نوشته: 26826
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • 1237 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز گفت: واژگونی سانتافه در جاده اندیکا – تاراز ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت. تورج احمدی افزود : این حادثه حدود ساعت ۱۰ صبح گزارش شد و با توجه به نزدیک بودن حادثه به پایگاه نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. […]

    واژگونی سانتافه در جاده اندیکا – شهرکرد دو کشته بر جا گذاشت

    به گزارش دیدگاه نیوز مسئول پایگاه امداد ونجات تاراز گفت: واژگونی سانتافه در جاده اندیکا – تاراز ۲ کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت. تورج احمدی افزود : این حادثه حدود ساعت ۱۰ صبح گزارش شد و با توجه به نزدیک بودن حادثه به پایگاه نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: ۲ نفر از مصدومان این حادثه به دلیل شدت جراحت قبل از رسیدن به درمانگاه چلو فوت کردند اما مصدوم دیگر توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان منتقل شد.
    مسئول پایگاه امداد و نجات تاراز ادامه داد: این حادثه در نقطه حادثه خیز سرکول رخ داده که بررسی بیشتر آن توسط پلیس راه در حال انجام است.
    نقطه حادثه خیز سرکول از نقاط حادثه خیز محور اندیکا – شهرکرد محسوب می شود که به دلیل نشست آسفالت و ترمیم نشدنآن توسط مسئولان مربوطه تاکنون حوادث مرگبار زیادی را رقم زده است.
    بخش های دیگری از این جاده به دلیل برفگیر بودن در فصل زمستان تخریب یا نشست کرده که نیاز است متولیان امر برای جلوگیری از تکرار حوادث در این جاده ، چاره ای اساسی بیندیشند. جاده اندیکا – شهرکرد از محورهای میانبر و کوهستانی استان خوزستان به چهار محال محسوب می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.