×
آخرین اخبار

والیبال روسیه به کنفدراسیون آسیا ملحق نمی‌شود

  • کد نوشته: 109487
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۸
  • 130 بازدید
  • فدراسیون والیبال روسیه اعلام کرد که حاضر نیست به کنفدراسیون والیبال آسیا منتقل شود.

    والیبال روسیه به کنفدراسیون آسیا ملحق نمی‌شود

    به گزارش championat روسی، فدراسیون والیبال روسیه قصد ندارد به کنفدراسیون والیبال آسیا منتقل شود. این موضوع توسط دبیر کل این فدراسیون اعلام شد.

    این مسئول فدراسیون والیبال روسیه گفت: من نمی‌دانم دلیل انتقال به کنفدراسیون والیبال آسیا چیست. من هیچ فایده‌ای برای بحث نمی‌بینم. تصمیم فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) برای تمام دنیا صدق می کند. همانطور که کنفدراسیون والیبال اروپا به ما اجازه رقابت نمی‌دهد، آسیایی‌ها هم این اجازه را به ما نمی‌دهند.

    او در واکنش به اینکه آیا برای عدم اجازه بازی روسیه در مسابقات رسمی، به فدراسیون جهانی اعتراض می‌کنند یا خیر؟ گفت: انجام چنین اقداماتی به اندازه کافی سنگین نیست. در پایان ماه فوریه، کمیته بین المللی المپیک (IOC) توصیه کرد که ورزشکاران روسیه و بلاروس از حضور در مسابقات به دلیل وضعیت اوکراین محروم شوند. در ماه مارس، فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه و بلاروس را از حضور در مسابقات بین‌المللی محروم کرد.

    به گزارش ایسنا، پیش از این در رسانه‌های روسی مطرح شده بود که به دلیل محرومیت‌ها، والیبال روسیه قصد دارد در آسیا بازی کند که این موضوع با تکذیب فدراسیون والیبال روسیه همراه شد. باتوجه به حمله روسیه به اوکراین، فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی والیبال روسیه را از حضور در مسابقات رسمی منع کرد.

    همچنین پس از حمله روس ها به اوکراین، میزبانی روسیه از آنها گرفته شد. فدراسیون این کشور به فدراسیون جهانی والیبال اعتراض کرد و درخواست غرامت داشته است. حال رسانه‌های روسی اعلام کرده‌اند که فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) از پرداخت غرامت به روسیه برای لغو مسابقات قهرمانی مردان جهان خودداری کرده است.  

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *