×
آخرین اخبار

واعظی ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان را تکذیب کرد

  • کد نوشته: 36764
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۹
  • 517 بازدید
  • رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کمک ایران به ارمنستان کاملا بی‌اساس است.
    واعظی ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان را تکذیب کرد

    رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کمک ایران به ارمنستان کاملا بی‌اساس است.

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در تماس تلفنی ” شاهین مصطفی اف” معاون نخست وزیر آذربایجان با وی، تاکید کرد: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان از جایگاه مهم و خاصی برخوردار است و ما همواره از هر فرصتی برای تقویت و توسعه روابط و مناسبات خود با این کشور استفاده کرده‌ایم.

    وی از کشور آذربایجان به عنوان کشور دوست، برادر و همسایه خوب ایران نام برد و تاکید کرد: مواضع جمهوری اسلامی در مورد کشور آذربایجان همیشه روشن و شفاف بوده و همواره تمامیت ارضی این کشور همسایه را به رسمیت شناخته و به آن احترام گذاشته‌ایم و پایان اشغال را موجب ثبات در منطقه می‌دانیم.

    رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با ابراز نگرانی از مناقشه و درگیری ایجاد شده بین آذربایجان و ارمنستان، تاکید کرد: تحولات اخیر را با دقت و جدیت دنبال می‌کنیم و آماده هرگونه کمک برای حل و فصل اختلافات دو کشور از طریق گفت و گو و مذاکره در چارچوب قوانین و مقررات حقوق بین المللی هستیم.

    واعظی در همین زمینه شایعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان در مناقشه بین دو کشور را بشدت تکذیب کرد و گفت: این شایعات کاملا بی‌اساس بوده و با هدف برهم‌زدن روابط خوب ایران و آذربایجان مطرح می‌شود.

    وی تاکید کرد: بی‌تردید روابط خوب، راهبردی و همه‌جانبه تهران – باکو با طرح چنین شایعات بی‌اساسی تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت و تحرکات بدخواهان روابط دو کشور، نتیجه‌ای بدنبال نخواهد داشت.

    “شاهین مصطفی اف” معاون نخست وزیر آذربایجان نیز در این گفت و گوی تلفنی، جمهوری اسلامی ایران را همسایه خوب و کشور دوست آذربایجان دانست و گفت: دو کشور روابط صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند و نباید اجازه دهیم این روابط خوب با تلاش‌های مخالفان خدشه‌دار شود.

    وی با اشاره به اشتراکات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی ایران و آذربایجان افزود: مقام‌های عالی دو کشور برای توسعه و تعمیق روابط تهران – باکو زحمات زیادی کشیده‌اند و امروز این روابط در سطح بسیار خوبی قرار دارد. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “واعظی ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان را تکذیب کرد”

    1. حمید گفت:

      پس گمرک نوروز تانک ها رو کجا میفرستین فیلمش اینستا پخش شده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *