×
آخرین اخبار

هوای شهرهای زابل و اهواز ناسالم شد/هوای تهران در شرایط قابل قبول

  • کد نوشته: 37478
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • 267 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط ‌زیست اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، هوای شهرهای زابل و اهواز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است. شهرام سپهرنیا با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهرهای کشور در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: هوای شهرهای ساری با شاخص ۱۶، سمنان ۲۳، تبریز […]

    هوای شهرهای زابل و اهواز ناسالم شد/هوای تهران در شرایط قابل قبول

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط ‌زیست اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، هوای شهرهای زابل و اهواز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

    شهرام سپهرنیا با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهرهای کشور در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: هوای شهرهای ساری با شاخص ۱۶، سمنان ۲۳، تبریز و زنجان ۲۶ ، اردبیل ۲۸، ارومیه ۲۹، گرگان ۳۳، بیرجند ۳۵، اشتهارد ۴۱، قزوین و یاسوج ۴۶، ایلام ۴۷ ، اراک و قم ۴۹ در شرایط پاک قرار داشته است.

    وی ادامه داد: همچنین در این مدت هوای شهرهای بندر جاسک با شاخص ۵۳ ، بجنورد و کرمانشاه ۵۵، همدان ۶۱، تهران و یزد ۶۷، بوشهر ۶۸،  خرم‌آباد و قروه ۷۳، شهرکرد ۷۴، مشهد ۸۱، کرمان ۸۶ ، شیراز ۹۳ و اصفهان ۹۸ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

    رئیس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط ‌زیست در پایان خاطرنشان کرد: همچنین هوای شهرهای اهواز و زابل، به ترتیب با شاخص آلایندگی ۱۱۳ و ۱۲۵، در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.

    همچنین، روز گذشته(سه‌شنبه، ۱۵ مهر)، هوای شهرهای اهواز با شاخص ۱۰۵ و اصفهان ۱۱۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *