×
آخرین اخبار

از مهندس درخشان حمایت می‌کنیم 
هندیجان نیازی به شهردار غیر بومی ندارد / فردی آشنا به مشکلات شهر راه حل معضلات شهر

  • کد نوشته: 75812
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۹
  • 524 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، برخی از منابع آگاه از احتمال شهردار شدن شخصی در شهرستان هندیجان خبر دادند که در کارنامه خود مدیریت شهرداری شهری کمتر از ۵۰۰۰ هزار نفر را دارد. مهندس درخشان سرپرست فعلی شهرستان هندیجان که سالهای سال در شهرداری شهرستان هندیجان به فردی متواضع و مردمی و فعال مورد احترام شهروندان […]

    هندیجان نیازی به شهردار غیر بومی ندارد / فردی آشنا به مشکلات شهر راه حل معضلات شهر

    به گزارش دیدگاه نیوز، برخی از منابع آگاه از احتمال شهردار شدن شخصی در شهرستان هندیجان خبر دادند که در کارنامه خود مدیریت شهرداری شهری کمتر از ۵۰۰۰ هزار نفر را دارد.

    مهندس درخشان سرپرست فعلی شهرستان هندیجان که سالهای سال در شهرداری شهرستان هندیجان به فردی متواضع و مردمی و فعال مورد احترام شهروندان قرار گرفته است بهترین گزینه برای این سمت است زیرا ضمن آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ مردم شهرستان هندیجان بامشکلات و معضلات این شهرستان به خوبی آشنایی دارد.

    از اعضای محترم شورای شهر هندیجان تقاضا میشود ضمن احیای مسئله ی مهم بومی گرایی و پایبندی به وعده ی بومی گرایی در خصوص انتخاب شهردار از انتخاب اشخاصی که تا به امروز نام هندیجان را نشنیده اند و هیچگونه شناختی نسبت به شهر و شهروندان هندیجانی ندارند خودداری نمایند.

    قطعاً با انتخاب شهردار غیر بومی و ناآشنا با محیط و مشکلات هندیجان آن هم با اعضای تازه کار شورای شهر هندیجان شاهد اتلاف وقت جهت حل مشکلات شهر خواهیم بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *