×
آخرین اخبار

سرپرست فرمانداری شادگان :
همه امکانات شادگان برای مهار کرونا بسیج شود / لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم

  • کد نوشته: 70169
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۱
  • 417 بازدید
  • سرپرست فرمانداری شادگان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی شادگان، بر بسیج همه امکانات و همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شهرستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.
    همه امکانات شادگان برای مهار کرونا بسیج شود / لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم

    به گزارش خبرروز از شادگان، امید صبری پور درجلسه ستاد کرونا این شهرستان اظهارکرد: با توجه به شرایط حاد کرونایی این شهرستان همه دستگاه‌های اجرایی  موظف هستند جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امکانات خود برای کمک به مردم بسیج شود.

    وی ضمن ابراز نگرانی جدی از وضعیت افزایشی ابتلا به ویروس کرونا افزود: موج پنجم بی سابقه ترین و خطرناک ترین پیک شیوع کرونا است که می طلبد مردم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در راستای سلامت خود و سایر شهروندان تلاش کنند.

    سرپرست فرمانداری شادگان یاد آورشد: دورهمی خانوادگی، برگزاری تجمعات و حضور در مراسمات عزا همواره از مهمترین عوامل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در شهرستان شادگان است.

    وی اضافه کرد: شهروندان و روستائیان واجد شرایط و مشمول دریافت واکسن کرونا این شهرستان در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

    صبری پور در پایان گفت: با توجه به قرمز و بحرانی بودن وضعیت کرونا در شهرستان شادگان مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *