×
آخرین اخبار

همایش حکیم حماسه در شوشتر برگزار شد

  • کد نوشته: 85190
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۶
  • 532 بازدید
  • همایش حکیم حماسه در شوشتر برگزار شد همایش فرهنگی هنری و ادبی حکیم حماسه به مناسبت ۲۵ اردی بهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی طوسی در تالار فرهنگ شوشتر با حضور خوب و چشمگیر مردم و مسئولین این شهرستان برگزار شد . خانم بحیرانی معاون فرهنگی اداره کل در سخنانی در این همایش ضمن برشمردن […]

    همایش حکیم حماسه در شوشتر برگزار شد

    همایش حکیم حماسه در شوشتر برگزار شد

    همایش فرهنگی هنری و ادبی حکیم حماسه به مناسبت ۲۵ اردی بهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی طوسی در تالار فرهنگ شوشتر با حضور خوب و چشمگیر مردم و مسئولین این شهرستان برگزار شد .

    خانم بحیرانی معاون فرهنگی اداره کل در سخنانی در این همایش ضمن برشمردن ویژگی های منحصر به فرد فردوسی ، شاهنامه را یکی از ماندگار ترین اثار ادبی در ایران و جهان دانست و بر برگزاری این چنین رویدادهای ادبی در سطح استان تاکید کرد .

    وی ضمن تقدیر از بانیان این رویداد فرهنگی ، حضور چشمگیر مردم را در این همایش ستود .

    در ادامه علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این برنامه را سرآغاز دیگر باره ی فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی پس از دو سال وقفه دانست و از مردم شوشتر به سبب حضور چشمگیر در این برنامه تشکر کرد .
    اجرای نقالی ، شاهنامه خوانی ، اجرای دو زبانه ی نقالی ، موسیقی ، سخنرانی دکتر رادفر و پخش کلیپ ، توزیع نشریه ی همایش ، اجرای مرشد ، اجرای زنده نقاشی و … از دیگر برنامه های این همایش ادبی بود .

    در آیین تجلیل نیز از بیش از سی نفر از پیشکسوتان ، هنرمندان و فعالان عرصه ی نقالی و شاهنامه خوانی شوشتر با اهدا تندیس ، لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد .
    این رویداد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و با مشارکت فرمانداری شهرستان شوشتر ، انجمن نقالی و شاهنامه خوانی ،گروه فرهنگی هنری ایران زمین و موسسه مشکات ، ایلیا گرافیک ، سینا گرافیک و مدیریت بخش خصوصی در تالار فرهنگ شوشتر برگزار شد .
    لازم به ذکر است بحیرایی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قبل از شروع همایش. از نمایشگاه بزرگ کتاب شوشتر در فرهنگسرای اندیشه بازدید کرد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *