×
آخرین اخبار

هشدار به مردم هندیجان در خصوص افزایش موارد مثبت و بستری در شهرستان / ۱۰ مورد بستری و ۶۶ مورد مثبت در یک روز گذشته

  • کد نوشته: 57429
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • 383 بازدید
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با اشاره به افزایش تعداد موارد مثبت بیماری کرونا و بستری در شهرستان به مردم هشدار جدی داد و اعلام وضعیت بحرانی بیماری کرونا در شهرستان کرد.
    هشدار به مردم هندیجان در خصوص افزایش موارد مثبت و بستری در شهرستان / ۱۰ مورد بستری و ۶۶ مورد مثبت در یک روز گذشته

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر داود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان، در خصوص وضعیت کرونایی در شهرستان هندیجان گفت: همزمان با تعطیلات نوروز، «خیز جدید موارد سرپایی و بستری کرونا» در شهرستان افزایش پیدا کرده است به طوری که هم اکنون ۱۰ مورد بستری و ۶۶ مورد مثبت در طول ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و متاسفانه این آمار در یک روند افزایشی قرار گرفته است.
    وی افزود: این موارد جدید ابتلا بعد از چند روز می‌تواند به افزایش موارد بستری و سپس افزایش آمار مرگ و میر همشهریان تبدیل شود. این شرایط در شهرستان بسیار جدی و خطرناک است و به تمام مردم و ادارات و ارگانها اعلام هشدار خطر بیماری کرونا میدهم.

    دکتررئیسی درپایان اظهارکرد: شرایط موجود متاسفانه به دلیل «عادی‌انگاری» و «ساده‌انگاری»برخی از مردم ایجاد شده است که با بی تفاوتی و مسافرت به شهرهای قرمز اطراف هم خود بیمار شدند و هم بیماری را به خانواده های هندیجانی منتقل کرده اند. دورهمی های خانوادگی، مراسمات عروسی و عزا و حضور در تجمعات عمومی عامل اصلی و قطعی انتقال بیماری در هندیجان است و باید به شدت از آنها پرهیز شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *