×
آخرین اخبار

هر آنچه درباره آیفون ۱۴ اپل می‌دانیم

  • کد نوشته: 85475
  • ۱۴۰۱-۰۲-۳۱
  • 484 بازدید
  • انتظار می‌رود که آیفون ۱۴ اپل به رسم همیشگی در ماه سپتامبر (اواسط شهریور ۱۴۰۱) معرفی شود، اما از همین حالا تقریبا تمام مشخصات مهم این گوشی لو رفته است. طبق قوی‌ترین شایعات منتشر شده، خانواده آیفون‌های جدید متشکل از چهار گوشی خواهد بود: آیفون ۱۴، ۱۴ پرو، ۱۴ مکس و ۱۴ پرو مکس.

    هر آنچه درباره آیفون ۱۴ اپل می‌دانیم

    دیدگاه نیوز / به غیر از تفاوت سایز، مهم‌ترین نکته درباره‌ی این چهار گوشی جدید حذف ناچ ذوزنقه‌ای شکل از مدل‌های پرو است. بسیاری از شایعات جدید تأیید کرده‌اند که ناچ ذوزنقه‌ای شکل همچنان در آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس ماندگار خواهد بود اما مدل‌های پرو به ناچ دو قسمتی (یک دایره و یک کپسول) مجهز خواهند شد. نکته مهم دیگر تفاوت پردازنده‌هاست.

    ظاهرا اپل تصمیم گرفته که در مدل‌های ۱۴ و ۱۴ مکس، از همان پردازنده‌ A15 بایونیک استفاده کند که در خانواده آیفون ۱۳ می‌بینیم. در عوض مدل‌های ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس به پردازنده‌های جدید A16 مجهز می‌شوند که اگر این موضوع به واقعیت بپیوندد احتمالا جنجال‌های زیادی در میان کاربران به راه خواهد انداخت.

    اما خبر خوب این که اپل بالاخره دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی را در سری ۱۴ کنار می‌گذارد و از دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این موضوع خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران گوشی‌های آیفون است چرا که به لطف این دوربین‌ها هم کیفیت تصاویر به طرز قابل توجهی بهتر می‌شود و هم می‌توان ویدیوهایی با رزولوشن ۸K گرفت که در دنیای گوشی‌ها کم‌نظیر خواهد بود.

    اگر می‌خواهید درباره آیفون ۱۴ اپل بیشتر بدانید شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم. ضمنا خوشحال می‌شویم در بخش نظرات، به ما بگویید که آیا موقع عرضه آیفون ۱۴ را خریداری می‌کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، انتخاب شما کدام مدل خواهد بود؟

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *