×
آخرین اخبار

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:
هرمزگان نیازمند شعب قضایی تخصصی است

  • کد نوشته: 18179
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۱
  • 544 بازدید
  • بندرعباس - نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: با توجه به تنوع حوزه‌های مختلف از جمله دریا، تجارت و حمل و نقل در هرمزگان، نیازمند شعب تخصصی در استان هستیم
    هرمزگان نیازمند شعب قضایی تخصصی است

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت‌الاسلام‌ محمد عبادی زاده عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضا یکی از مهم‌ترین بخش حاکمیت یعنی اقامه عدل قسط را بر عهده دارد.

    وی تصریح کرد: استقلال دستگاه قضایی کشور یکی از افتخارات آن است و تا کنون اقتدار لازم را نشان داده است. حجت‌الاسلام‌ عبادی زاده تخصصی شدن امور قضایی را یکی از مهم‌ترین مسائل دانست و تصریح کرد: با توجه به تنوع حوزه‌های مختلف از جمله دریا، تجارت و حمل و نقل در هرمزگان، نیازمند شعب تخصصی در استان هستیم چراکه تا کنون در حوزه حقوق دریا فعالیت‌های کمی صورت گرفته است.

    نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: از زمان تصدی آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد در کشور شتاب بیشتری گرفته است که اقدامی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود. امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه از ایجاد نور امید توسط دستگاه قضایی قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: مبارزه با فساد درون حاکمیت، امید مردم را تقویت خواهد کرد و باعث خنثی شدن شانتاژ دشمن خواهد شد.

    وی ادامه داد: به‌روز شدن پرونده‌ها، جلوگیری از انباشت پرونده‌های قضایی و کاهش زمان دادرسی باعث ایجاد اعتماد در جامعه خواهد شد. حجت‌الاسلام‌عبادی زاده گفت: تغییر قوانین در حوزه قضا باعث ایجاد مشکلاتی در آرای وحدت رویه خواهد شد اما از طرفی نکات مثبتی را به همراه دارد به همین دلیل باید به آن نگاهی ویژه شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *