×
آخرین اخبار

نیروی انتظامی استان فارس در برابر قانون شکنان

  • کد نوشته: 43697
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • 498 بازدید
  • کشف ۴۰ میلیارد کالای قاچاق در”شیراز” به گزارش دیدگاه نیوز، فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان “شیراز” خبر داد. سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی […]

    نیروی انتظامی استان فارس در برابر قانون شکنان

    کشف ۴۰ میلیارد کالای قاچاق در”شیراز”

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان “شیراز” خبر داد.

    سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، از دپو مقدار زیادی پارچه قاچاق در انباری در شیراز مطلع شدند.

    وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند ۴۶۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف کنند.

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، اظهار کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را، ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

    سردار “حبیبی” عنوان داشت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

     

    کشف کالای قاچاق ۵۰۰ میلیونی در “کوه چنار”

    به گزارش دیدگاه نیوز ،فرمانده انتظامی “کوه چنار” از کشف یک محموله قاچاق ۵۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد. 

     سرهنگ دوم “لطف‌الله محمدی” گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در ایست و بازرسی مقطعی در محورهای مواصلاتی، به یک سواری پراید بار مشکوک و آن را متوقف کردند. 

    وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۶ عدد انواع سینک ظرف شوئی و تعدادی جا مایع خارجی قاچاق کشف و ضبط شد. 

    سرهنگ دوم “محمدی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.

     

    تقدیر نماینده مجلس شورای اسلامی از پلیس”فیروزآباد”

    نماینده مردم شهرستان‌ فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی، از عملکرد و تلاش‌های پلیس در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی قدردانی کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر “محمدمهدی فروردین” در این دیدار با اشاره به رضایت عموم شهروندان از عملکرد انتظامی شهرستان فیروزآباد ، گفت: نمایندگان مجلس هم عینا این موضوع را لمس می‌کنند و شاهد جان فشانی و رشادت کارکنان نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت هستند و نتیجه همه اینها در رضایت روز افزون مردم از عوامل انتظامی ملموس است.

    در ادامه این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد ضمن قدردانی از نماینده مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور مسئولان خدوم باعث قوت قلب و شور و نشاط دو چندان نیروهای تلاشگر انتظامی برای خدمات رسانی ارزنده به شهروندان است.

    سرهنگ “مهدی جوکار” ضمن تشریح عملکرد و اقدامات انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب در جامعه، افزود: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه روزی در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن، تلاش می‌کند اما در این راستا کمبودهایی وجود دارد که باید مسئولان تلاش کنند تا هرچه سریعتر مرتفع گردد.

     

    دستگیری ۴۹ متهم تحت تعقیب در شیراز 

    به گزارش دیدگاه نیوز ،فرمانده انتظامی “شیراز” گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ نفر متهم که به دلیل ارتکاب جرایم مختلف تحت تعقیب پلیس بودند دستگیر کردند.

    سرهنگ “فرج شجاعی” گفت: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

    وی بیان داشت: ماموران با انجام کارهای فنی و پلیسی، در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند ۴۹ نفر متهم را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه همه آنان را دستگیر کنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تصریح کرد: در پیشینه این افراد جرایمی همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *