×
آخرین اخبار

نوع گندم روی کیفیت نان گیلان اثر گذاشته است

  • کد نوشته: 17925
  • ۱۳۹۸-۰۶-۳۰
  • 516 بازدید
  • رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، گفت: گندم با کیفیت بالا در گیلان توزیع نمی‌شود و این امر مستقیماً روی کیفیت نان اثر گذاشته است.
    نوع گندم روی کیفیت نان گیلان اثر گذاشته است

    به گزارش دیدگاه نیوز از گیلان، فرهاد دلق پوش با تاکید بر اهمیت تأمین کالاهای اساسی مردم، گفت: باید بتوانیم رضایت و نیازهای مردم و آنچه را که در زندگی روزمره نیاز دارند را تأمین کنیم.
    وی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و ارکان حاکمیتی در جهت تأمین کالاهای ضروری مردم تأکید کرد و افزود: در شرایط خاصی اقتصادی قرار داریم و حفظ حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده از اولویت‌های ما است.
    دلق پوش با تأکید بر اینکه مشکلی در تأمین کالای اساسی مردم نداریم، تصریح کرد: گرچه طی سال‌های گذشته مردم به دلیل جو روانی دشمن به فروشگاه‌ها فشار آوردند و کمی به بازار شوک وارد شد اما اکنون از ثبات اقتصادی نسبی برخورداریم، هرچند نیازمند بسیج همگانی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی هستیم.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به تأمین مواد غذایی در طول ماه‌های محرم و صفر گفت: ۴۸۲ تن شکر، ۳۲۱ تن گوشت منجمد و ۱۶۱ تن مرغ منجمد در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جهت واگذاری به هیآت مذهبی تخصیص یافت.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه بر اساس شاخص‌های ارزیابی سال ۹۷، سازمان حمایت گیلان رتبه پنجم را در بین استان‌های مناطق یک کشور به دست آورده، افزود: گیلان در حوزه تنظیم بازار نیز در کشور رتبه یک را کسب کرده که این مهم مرهون شعور و فهم مردم به‌ویژه بازاریان بوده است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، گفت: گندم با کیفیت بالا در گیلان توزیع نمی‌شود و این امر مستقیماً روی کیفیت نان اثر گذاشته است.
    وی با اشاره به نگرانی‌های ایجادشده در بین صنوف و واحدهای تولید نان و شیرینی در گیلان تصریح کرد: از اواخر مردادماه امسال سامانه خرید شکر شرکت غله و خدمات بازرگانی بسته‌شده و ما هیچ خرید شکری را برای شیرینی‌پزی‌ها نداشته‌ایم درحالی‌که گیلان قطب تولید شیرینی است و مصرف آن نیز تقریباً در استان بالا است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های زیرساختی گیلان ازجمله انبار و سیلوها افزود: در گیلان انبارهای خوبی وجود دارد که لازم است شکر و سایر اقلام پرمصرف در همین استان انبار شوند و به دست مصرف‌کنندگان برسد.
    دلق‌پوش از تخلف برخی از شالی‌کوبی‌های گیلان خبر داد و افزود: علیرغم تأکید بر نصب نرخ دریافت اجرت و جنس در قبال تبدیل شلتوک به برنج در برخی از  شالی‌کوبی‌ها، تعدادی حاضر به اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار نبودند و ازاین‌رو از بین ۷۴۷ شکایت از شالی‌کوبی، ۱۰۷ مورد تخلف داشته‌اند که در پی آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه برای آن‌ها اعمال‌شده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *