×
آخرین اخبار

نماینده ولی فقیه در خوزستان:حادثه تروریستی ایذه نشانه یاس دشمنان است

  • کد نوشته: 106162
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۶
  • 141 بازدید
  • اهواز – خبر روز – نماینده ولی فقیه در خوزستان به دنبال حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه با صدور پیامی نوشت:این حمله وحشیانه که قلب و روح ملت ایران اسلامی را از کوچک و بزرگ به غم و درد می آورد نشانه ای دیگر از یاس و نامیدی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی ایران است.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان:حادثه تروریستی ایذه نشانه یاس دشمنان است

    حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در پیام خود که رونوشت آن در اختیار دیدگاه نیوز قرار گرفت آورده است:حمله خبیثانه و ظالمانه و بس ناجوانمردانه توسط عوامل تروریستی و ملعون در شهرستان ایذه که منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن تعدادی از حافظان امنیت و هموطنان عزیز و شریفمان شد بسیار موجب تأثر و غم و اندوه فراوان گردیده است.

    وی در این پیام افزوده است:این مصیبت ها آن گاه آسان می شود که با سرعت هر چه بیشتر عاملان اصلی و فرعی این جنایت توسط مسوولان شناسایی و دستگیر شوند و به سزای عمل وحشیانه خود برسند.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیام خود آورده است: اینجانب این مصیبت را به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و خانواده شهدا و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه خوزستان و خصوصا مردم عزیز و انقلابی شهرستان ایذه تسلیت عرض می کنیم و برای شهدا طلب مغفرت و خانواده شهدا صبر و برای مجروحان سلامتی و عافیت را از خداوند سبحان خواستارم.

    در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، پنج نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.