×
آخرین اخبار

نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی: معیشت و بیکاری مشکل اصلی مردم منطقه است

  • کد نوشته: 45501
  • ۱۳۹۹-۰۹-۱۵
  • 334 بازدید
  • حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: با توجه به مشکل آب شرب شهرستان هندیجان بنده با جدیت به دنبال رفع مشکل هستم و با توجه به نبود مدیریت آب شهری در شهرستان هندیجان با مدیرکل آب فاضلاب استان خوزستان پیگیر مسئولیت جدید […]

    نماینده هندیجان در مجلس شورای اسلامی: معیشت و بیکاری مشکل اصلی مردم منطقه است

    حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، هندیجان، امیدیه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگار دیدگاه نیوز گفت: با توجه به مشکل آب شرب شهرستان هندیجان بنده با جدیت به دنبال رفع مشکل هستم و با توجه به نبود مدیریت آب شهری در شهرستان هندیجان با مدیرکل آب فاضلاب استان خوزستان پیگیر مسئولیت جدید درآینده نزدیک آب فاضلاب شهرستان هندیجان معرفی خواهد شد.
    وظیفه خود می دانم جهت پیگیری مشکلات و ارتباط مستقیم با مردم هفته ای دو روز در حوزه باشم هرچند حوزه ما سه شهرستان و خیلی وسیع می باشد که یک نماینده برای ان کم می باشد ولی با این شرایط برنامه ریزی میکنم در مسائل مختلف شهری و روستایی حضور داشته باشم.

    وی افزود: اولویت اصلی ما در بعد مسائل اقتصادی و معیشتی مردم می باشد. با وجود پتانسیل حوزه انتخابیه در بحث صنعت نفت گاز ، کشاورزی، صیادی و با وجود رودخانه های زهره، جراحی و مارون ۲۵ درصد بیکاری حوزه آمار بالای می باشد که ما تلاش می کنیم با ایجاد اشتغال در بحث پرورش میگو، صنایع پایین دستی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مشکل اشتغال را تا حد توان حل کنیم و بر جذب نیروی های بومی تاکید داریم.

    آقاجری اظهار کرد: در خصوص تنها استخر شهرستان از مسئولین استانی قول مساعد گرفتیم که در آینده نزدیک افتتاح گردد.
    متاسفانه جاده اسکله بحرکان بسیار خطرناک است، پیمانکار مربوطه مشکلات آن را رفع کند، همچنین مشکلات موجگیرها و روشنایی خود اسکله را در استان پیگیری میکنیم‌.

    نماینده بندر هندیجان و ماهشهر امیدیه در پایان گفت: در خصوص ارتقاء گمرک بندر سجافی با رئیس گمرک ایران جلساتی برگزار شد که نتیجه آن در کمیسون مشخص می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *