×
آخرین اخبار

نفت مسجدسلیمان همچنان جان سخت / اولین بازی نفتی ها بدون گلر ذخیره و کادر‌فنی

  • کد نوشته: 43347
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۷
  • 279 بازدید
  • نفت مسجد سلیمان فصل بیستم لیگ برتر را در تبریز برابر تراکتورمنصوریان با تساوی شروع کرد.
    نفت مسجدسلیمان همچنان جان سخت / اولین بازی نفتی ها بدون گلر ذخیره و کادر‌فنی

    نفت مسجدسلیمان فصل بیستم لیگ برتر را در تبریز برابر تراکتور منصوریان با تساوی شروع کرد. 

    به گزارش دیدگاه نیوز، هفته اول لیگ برتر، تکرار بازی تراکتور با نفت مسجد سلیمان در نیمه نهایی جام حذفی در شهریور امسال بود نبردی که با درخشش اشکان دژاگه و ضربه سعید مهری منجر به پیروزی پرشورها شد تا آن ها در نهایت با شکست استقلال در فینال قهرمان جام حذفی شوند.

    سرمربی آن تیم مهدی تارتار بود، مربی که سه روز قبل به پیکان پیوست و جانشین عبدالله ویسی شد. نفتی ها که فصل قبل کمتر به تیمی باج می داند و تساوی های پرشماری در کارنامه آن ها دیده می شد، فصل جدید لیگ برتر را با سرمربیگری مجتبی حسینی شروع کردند، مربی فصل قبل تیم دسته اولی مس کرمان که در روز آخر در تبریز نتوانست سهمیه صعود برای مسی های کرمان را نهایی کند و قافیه را به آلومینیوم هرمزگان واگذار کرد.

    حسینی که خاطره خوشی در روز آخر رقابت ها در تبریز نداشت و بخاطر اتفاقات روی داده در تبریز اجازه نشستن بر روی نیمکت را نداشت، تیم پرتلاش و سختکوشی را به مصاف پرشورها فرستاد که کمتر فرصت گلزنی به تیم تراکتور دادند.

    بازی دو تیم در روزی که موقعیت گل کمی به همراه داشت و یکی دو موقعیت تبریزی ها نیز با درخشش گلر نفتی ها احمد گوهری به هدر رفت ،در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا مردان مهد اولیه فوتبال ایران شروع فصل بیستم را با یک امتیاز شروع کنند. آنها همانند این سال ها با تمام وجود در زمین فوتبال می جنگند تا نماینده خوبی برای شهری باشند که مردمانش عاشق فوتبال هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *