×
آخرین اخبار

نفت مسجدسلیمان با تساوی صدرنشین ماند

  • کد نوشته: 6926
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۸
  • 969 بازدید
  • تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تساوی ۲ بر ۲ مقابل ملوان و کسب یک امتیاز صدرنشین لیگ ۱ باقی بماند.

    نفت مسجدسلیمان با تساوی صدرنشین ماند

    به گزارش دیدگاه نیوز، در یکی از آخرین دیدار هفته هشتم لیگ آزادگان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل ایران جوان بوشهر متوقف شد. ابتدا حمید نادری (۲۳) و اویس کردجهان (۲۸) از روی نقطه پنالتی ایران جوان را پیش انداختند اما در نیمه دوم آلومینیوم اراک دو بار توسط میثم آقایی (۴۷) و بهادر عبدی (۶۵) به گل رسید و توانست بازی را به تساوی بکشاند.

    ایران جوان بوشهر با این تساوی سه امتیازی شد و در رده هفدهم جدول هجده تیمی مسابقات باقی ماند. آلومینیوم اراک نیز با هشت امتیاز و یک پله صعود در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

    در آخرین دیدار این هفته نیز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پیش از شروع هفته هشتم صدرنشین لیگ دسته اول بود با نتیجه ۲ بر ۲  مقابل قوهای انزلی متوقف شد. ابتدا پژمان نوری در دقیقه ۱۷ ملوان را یک بر صفر پیش انداخت و سپس در دقیقه ۴۲ حسین قنبری اختلاف را به دو گل تبدل کرد.

    در نیمه دوم نیز نفت مسجدسلیمان یکی از گل‌ها را توسط میلاد میداوودی در دقیقه ۸۳ جبران کرد تو پس از آن نیز این بازیکن بار دیگر در دقیقه ۸۸ گلزنی کند تا بازگشت رویایی را برای تیمش رقم بزند ملوان با این تساوی ۹ امتیازی شد و بدر رتبه دوازدهم باقی ماند. نفت مسجدسلیمان نیز با ۱۷ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *