×
آخرین اخبار

نفت مسجدسلیمان، از نیمه نهایی جام حذفی و رتبه تک رقمی تا سقوط به لیگ دسته یک

  • کد نوشته: 131639
  • ۱۴۰۲-۰۲-۲۳
  • 51 بازدید
  • نفت مسجدسلیمان بالاخره سقوط کرد تا به نوعی خیال مسئولین از پیگیری مشکلات ریز و درشت این تیم در لیگ برتر راحت شود.

    نفت مسجدسلیمان، از نیمه نهایی جام حذفی و رتبه تک رقمی تا سقوط به لیگ دسته یک

    به گزارش دیدگاه نیوز، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول سقوط کرد. در فصلی که زردپوشان با حواشی زیادی روبرو شدند، مشکلات مالی و سخت افزاری دیگر با کناره‌گیری مدیرعامل و تغییرات پی درپی کادرفنی همراه بود تا شیران زاگرس در فصلی که گذشت به اصطلاح یک روز خوش نبینند.

    هر چند نفت مسجدسلیمان فصل قبل را نیز با خوش شانسی به بقاء امیدوار شدند اما مجموعه ای از مسائل و مشکلات در این سقوط نقش داشت. دخالت های برخی مسئولین و سیاسیون، جولان برخی دلالان پایتخت نشین در تیم، حضور مربیان بدون کارنامه و بازیکنان بی کیفیت، اشتباهات متعدد داوری علیه تیم، مشکلات مالی و مدیریتی و برخی حواشی دیگر از جمله این موارد بود.

    با این حال سه سال پیش خبری مبنی بر رفع مشکلات حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان منتشر شد. موضوعی که طی آن در جریان نشست علیرضا ورناصری و شجاع الدین بازرگانی معاون امور حقوقی وزارت نفت، گفته شد مشکلات حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان برطرف گردید. از جمله موارد مصوب آن نشست حمایت مالی وزارت از نفت مسجدسلیمان و رفع موانع موجود فعالیت باشگاه در لیگ برتر بهمراه فراهم سازی زیرساخت های لازم لیگ برتری بود. اکنون پس از گذشت سه سال از آن نشست مشکلات همچنان به قوت خود باقی مانده تا نفتی ها برای صعود مجدد به لیگ برت شانس خود را در رقابتهای سخت و نفس گیر لیگ یک جستجو کنند.

    هر چند در روزگاری نه چندان دور نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار مدعی صعود به فینال رقابتهای جام حذفی بود و با قرار گرفتن در رده های میانی جدول لیگ برتر نیز همواره جزو تیم های موفق آن سال ها قرار داشت. موفقیتی که گویا به تاریخ پیوست و حالا باید مسابقات نفت مسجدسلیمان را در جمع تیم های لیگ یکی دنبال کرد…

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *