×
آخرین اخبار

در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی سوادآموزی استان تاکید شد؛
نظارت بر نحوه کلاس گذاری و فعالیت های سوادآموزی یکی از ماموریت های اساسی می باشد

  • کد نوشته: 73216
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۱
  • 374 بازدید
  • در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی سوادآموزی استان از نظارت کمی و کیفی بر کلاس گذاری و فعالیت های سوادآموزی به عنوان یکی از ماموریت های اساسی سوادآموزی یاد شد.
    نظارت بر نحوه کلاس گذاری و فعالیت های سوادآموزی یکی از ماموریت های اساسی می باشد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس با قدردانی از فعالیت های مسئولین سوادآموزی استان که منجر به کسب رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر استان در کشور گشته است گفت : کسب این رتبه نتیجه برنامه ریزی ، تلاش و همکاری همه جانبه می باشد.

    صادقی افزود: با توجه کسب رتبه اول جذب بی سوادان و کم سوادان کشور در سال گذشته و همچنین رتبه خیلی خوب و قابل تقدیر در ارزیابی سالانه سازمان نهضت سوادآموزی ، انتظار می رود در سال تحصیلی جاری سوادآموزی نیز ، شاهد ادامه فعالیت های ارزشمند سال گذشته باشیم.

    وی با اشاره به اهمیت رشد درصد با سوادی در استان افزود : رشد کمی مهم می باشد اما نباید کیفیت را فدای کمیت کرد.

    معاون سوادآموزی آموزش و‌ پرورش استان خاطرنشان کرد : نظارت بر نحوه کلاس گذاری و فعالیت های سوادآموزی از ماموریت های اصلی می باشد و در این راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته بازدید حضوری و غیر حضوری در حال انجام می باشد.

    وی در ادامه اظهار داشت : نظارت و ارزیابی ها بصورت مستمر انجام خواهد شد و بازخورد آنها نیز در اختیار نواحی و مناطق قرار خواهد گرفت.

    صادقی با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی به کلاس های سوادآموزی افزود : در این راستا با نظارت حضوری و غیر حضوری ، وضعیت تحصیلی سوادآموزان، نحوه شرکت در کلاس، محل برگزاری کلاس، ساعات تشکیل با توجه به محدودیت‌های کرونایی، وضعیت حضوری وغیرحضوری، استفاده از کلیپ‌های آموزشی و آموزش‌های تلویزیونی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *