×
آخرین اخبار

فرماندار ویژه: درصد بازماندگی از تحصیل در آبادان باید به صفر برسد
نشست کارگروه سواد آموزی شهرستان آبادان برگزار شد

  • کد نوشته: 43276
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۵
  • 375 بازدید
  • هیچ فرد بازمانده از تحصیل در شهرستان آبادان نباید وجود داشته باشد و تمام متولیان امر باید تلاش خود را در این خصوص به کار ببرند.
    نشست کارگروه سواد آموزی شهرستان آبادان برگزار شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آبادان در نشست کارگروه سواد آموزی شهرستان آبادان به ریاست سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در حالی برگزار شد که موسوی گفت: هیچ فرد بازمانده از تحصیل در شهرستان آبادان نباید وجود داشته باشد و تمام متولیان امر باید تلاش خود را در این خصوص به کار ببرند.
    وی افزود: بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته، تعدادی از شهروندان بازمانده از تحصیل وجود دارد که مواردی چون مهاجرت بدون اطلاع، شرایط نامناسب جسمانی و ذهنی، عدم استطاعت مالی و بعد مسافت نسبت به محل تحصیل از اهم عوامل بازماندگی از تحصیل در این خصوص بوده است.

    فرماندارویژه آبادان اظهارکرد: برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است که حتی یک نفر از شهرستان آبادان بازمانده است تحصیل نداشته باشد. می‌بایست نفر به نفر بازماندگان از تحصیل را رصد کرده و برای آنها برنامه حمایتی داشته باشیم. هم سازمان منطقه آزاد اروند و هم شرکت های برخوردار موظف هستند در این خصوص کمک کند.
    موسوی تصریح کرد: شهرستان آبادان ۹۶ درصد نرخ باسوادی دارد که از نرخ استاندارد استانی نیز بالاتر است. هرچند در استان شهرستان سوم هستیم ولی باید تلاش بکنیم که در این خصوص به رده اول نرخ باسوادی در سطح استان برسیم. دلیل ندارد با این همه شرکت‌های برخوردار در منطقه ما شهر سوم از منظر باسوادی باشیم. انشاءالله در گزارشهای آتی اعلام خواهیم کرد که هیچ بازمانده از تحصیل شهرستان آبادان وجود نخواهد داشت.
    درپایان: با دستور فرماندار ویژه آبادان کارگروه آنالیز و نیازسنجی وضعیت نهضت سوادآموزی در شهرستان آبادان با عضویت اداره آموزش و پرورش، اداره نهضت سواد آموزی، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، مشاور امور عشایر فرمانداری، بخشدار بخش مرکزی و اروندکنار و ناحیه مقاومت بسیج آبادان تشکیل شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *