×
آخرین اخبار

نشست هم‌اندیشی با حضور شهردار ؛ اعضای شورای شهر و انجمن انبوه سازان در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد نوشته: 8920
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۵
  • 2281 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– عصر امروز دوشنبه اولین نشست هم‌اندیشی با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان؛ مهندس وحید زمانی حموله رئیس کمسیون عمران شورای شهر؛ اعضای شورای  اسلامی شهر؛  فعالین  عرصه ساخت و ساز و اعضای انجمن انبوه سازان با هدف افزایش سرمایه گذاری و رونق ساخت و ساز و تعامل بیشتر شورای اسلامی و شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد. […]

    نشست هم‌اندیشی با حضور شهردار ؛ اعضای شورای شهر  و انجمن انبوه سازان در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری– عصر امروز دوشنبه اولین نشست هم‌اندیشی با حضور شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان؛ مهندس وحید زمانی حموله رئیس کمسیون عمران شورای شهر؛ اعضای شورای  اسلامی شهر؛  فعالین  عرصه ساخت و ساز و اعضای انجمن انبوه سازان با هدف افزایش سرمایه گذاری و رونق ساخت و ساز و تعامل بیشتر شورای اسلامی و شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد.

     

    در این جلسه شهردار مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت:مجموعه شهرداری مسجدسلیمان و شورای جوان این شهرستان عزم خود را برای فراهم ساختن شرایط در جهت تسهیل و رفع مشکلات صنعت ساخت و ساز؛ افزایش سرمایه گذاری و ارائه خدمات به انبوه سازان در این شهرستان جزم کرده است. 

     

    شهام سلیمانی با بیان اینکه فعالین عرصه ساختمانی و انبوه سازان یکی از بازوان توسعه شهری در هر شهرستان است افزود: هدف ما بر این است تا با ایجاد شرایط و سازکار های مناسب و حل مشکلات این قشر بر رونق و شکوفایی مجدد صنعت ساخت و ساز در مسجدسلیمان بیافزاییم و امیدوارم با یک همدلی و وفاق متقابل بتوانیم معضلات حوزه ی ساخت و ساز را حل کنیم.

     

    روح الله جلیلی نائب رئیس شورای شهر مسجدسلیمان نیز همچنین بر ارائه بسته تشویقی شهرداری در جهت خروج بازار ساخت و ساز از رکود و با هدف ایجاد اشتغال برای شهروندان مسحدسلیمان و جذب سرمایه گذار در شهرستان تاکید کرد.

     

    رئیس کمسیون عمران شورای اسلامی نیز در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از فعالین عرصه ساخت و ساز در مسجدسلیمان در سال های گذشته با وجود علاقه وافر به فعالیت در مسجدسلیمان بالاجبار مجبور به ترک شهرستان و مهاجرت از استان شدند و یا اینکه از این شغل خارج شدند افزود: با تسهیل امور اداری و اجرایی در امر ساختمانی و ایجاد آیتم های تشویقی می توان شرایطی را به وجود آورد که این عزیزان به دیار خود برگردند و در زادگاه خود سرمایه گذاری کنند.

     

    وحید زمانی حموله تصریح کرد: متاسفانه انبوه سازان با نهادها و ارگان های دیگر از جمله  در حوزه نظام مهندسی، بیمه و غیره با مشکلات عدیده ایی دست به گریبان هستند که باید برای آنها چاره ای اندیشیده شود . ما این آمادگی را داریم تا با برگزاری جلسات مشترک با دستگاه های مربوطه بتوانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

     

    وی در ادامه تصریح کرد: با افزایش ساخت و ساز در شهرستان ؛کسب و کارهای مرتبط با این صنعت نیز رونق خواهند گرفت و اشتغال در شهرستان بهبود می پذیرد.

     

    گفتنی است در ادامه جلسه انبوه سازان راهکارها و نظرات خود را به شهردار و اعضای شورای شهر ارائه نمودند. و در پایان جلسه مقرر شد که با حضور دو تن از نمایندگان انبوه سازان در جلسه شورا مساعدتها و حمایتهای و لایحه تشویقی جهت رفع نگرانی های فعالین عرصه ساختمانی مورد بررسی قرار گیرد.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “نشست هم‌اندیشی با حضور شهردار ؛ اعضای شورای شهر و انجمن انبوه سازان در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر”

    1. sirous ghorbani گفت:

      سلام
      *خدا کنه ساخت و ساز ها رنگ و بوی قانونی تری بگیره.*
      *نه مثل ساخت و ساز در دهانه ورودی پُل…*
      *یا در فاصله ی یک متری جاده اصلی…..*

      *یا گرفتن زمین های پله های تردد شهروندان….*

      *یا ساختن کامل یک خیابان و بن وبست نمودن آن خیابان…*

      *و یا ساخت و سازی که برخی ناظرین و مهندیس به صورت بسیار وحشتناک طراحی میکنند(مانند ساخت آپارتمان پنج طبقه بر روی خاک دست ریز آنهم جنب دره اصلی فاضلاب….)*

      *نود درصد این مشکلات ارتباط مستقیم با شهرداری ست.*
      لذا
      *امید داریم که جناب مهندس سلیمانی با داشتن مشاورین عمرانی خوب این مشکلات رو کاهش بده…(هر چند که برخی از همین مشاورین و مهندسین کنونی جواب پس داده اند…)*
      با تشکر?

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *