×
آخرین اخبار

نجاتگران آذربایجان شرقی با موهای سفید در انتظار امداد

  • کد نوشته: 46491
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • 411 بازدید
  • نجاتگران آذربایجان شرقی که در راه نجات و خدمت به مردم موها یشان سفید شده است . ولی همچنان استخدام و امنیت شغلی از دغدغه هایشان است بی‌شک چه خدمتی گواراتر از امدادگری برای نجات جان مردم نیست. نجاتگران در بحران‌های برون مرزی و درون مرزی، بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت‌رسانی سر از پا نمی‌شناسند […]

    نجاتگران آذربایجان شرقی با موهای سفید در انتظار امداد

    نجاتگران آذربایجان شرقی که در راه نجات و خدمت به مردم موها یشان سفید شده است . ولی همچنان استخدام و امنیت شغلی از دغدغه هایشان است

    بی‌شک چه خدمتی گواراتر از امدادگری برای نجات جان مردم نیست. نجاتگران در بحران‌های برون مرزی و درون مرزی، بدون هیچ چشمداشتی برای خدمت‌رسانی سر از پا نمی‌شناسند و خود را به قلب بحران‌ها و فجایع می‌زنند. خطر را به جان می‌خرند و تنها دلخوشی‌شان خاطرات خوبی است از خدمت به مردم به یادگار می‌برند. ولی افسوس نه بیمه‌اند، نه سختی کار دارند و نه تعطیلی.

    با حقوقی اندک در گرما و سرما همدم و همراه مردم‌اند. در سیل، زلزله، کرونا، آتش‌سوزی، تصادفات جاده‌ای و… پیشقدم هستند، ولی وقتی پای استخدام در هلال احمر به میان می‌آید، کسانی جذب می‌شوند که نه امدادگر بودند و نه خاک هلال‌احمر به تن‌شان خورده است.

    در کل استخدام و امنیت شغلی، بزرگترین دغدغه امدادگران آذربایجان‌شرقی است. امدادگرانی که موی‌شان را در راه خدمت به مردم سفید کرده‌اند و حالا شاهد تبعیض و بی‌عدالتی در جذب و استخدام هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *