×
آخرین اخبار

نایب رئیس بدمینتون: «آقایی» هنوز برای خداحافظی از تیم ملی تصمیم نگرفته است

  • کد نوشته: 95740
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۶
  • 489 بازدید
  • تهران- خبر روز- نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون گفت: ثریا آقایی برای خداحافظی از دنیای ورزشکاری و به دنیای مربیگری حرفه‌ای، هنوز تصمیم نگرفته است.

    نایب رئیس بدمینتون: «آقایی» هنوز برای خداحافظی از تیم ملی تصمیم نگرفته است

    فریبا مددی در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز درباره ادامه فعالیت ثریا آقایی در تیم ملی، اظهار داشت: آقایی فعلا در استراحت است و به تمرینات خود ادامه می‌دهد. از آنجایی که او در کلاس بین‌المللی مربیگری شرکت کرده بود و قبول شد، هنوز تصمیم نگرفته است تا از دنیای ورزشکاری خداحافظی و به دنیای مربیگری حرفه‌ای ورود کند.

    وی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بدمینتون گفت: سارا امینیان به کمپ تمرینی پروژه المپیک آسیا دعوت شده و بیست و ششم شهریور به مالزی اعزام می‌شود و پس از آن به کمپ مالدیو می‌رود تا ۲۶ مهر در مسابقات بین‌المللی مالدیو شرکت کند.

    نایب رئیس فدراسیون بدمینتون یادآور شد: من هم به عنوان سرداور به مسابقات بین‌المللی اندونزی(از ۲۹ شهریور تا سوم مهر) دعوت شدم. نسیمه صفایی هم برای ارتقای رنکینگ خود در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. همچنین به ورزشکارانی که در رقابت‌های بین‌المللی مدال کسب کنند، جوایزی اهدا می‌کنیم.

    وی اضافه کرد: من و محمدرضا پوریا همچنین به جلسه هیائت رئیسه مالزی دعوت شدیم. علاوه بر این، باید در جلسه مجازی برای برنامه‌ریزی منطقه آسیای میانه شرکت کنیم و کشورها برنامه‌های خود را برای سال ۲۰۲۳ اعلام کنند. ایران یکی از کشورهایی است که در زمینه پارابدمینتون خوب کار کرده است. همچنین کلاس‌هایی را برای ارتقای مربیگری در نظر گرفته‌ایم.

    مددی درباره سطح مسابقات لیگ برتر بدمینتون گفت: هفتم مهر آخرین هفته دور رفت لیگ برتر بدیمنتون برگزار می‌شود. این رقابت‌ها تاکنون به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد. با توجه به اینکه بیشتر ملی‌پوشان در تمامی تیم‌ها حضور دارند، سطح این مسابقات بالاست. همه تیم‌ها خوب هستند. در این رقابت‌ها شهید فخار مشهد تنها تیمی است که بیشتر از بازیکنان بومی می‌برد و این موضوع قابل ستایش است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *