×
آخرین اخبار

میزان حقوق سربازان اعلام شد

  • کد نوشته: 99861
  • ۱۴۰۱-۰۷-۲۱
  • 145 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز  ؛سردار تقی مهری درباره میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: حقوق سربازان سال‌های گذشته و به عنوان مثال سال‌های ۹۷ و ۹۸، حدود ۲۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بود که البته به درجه و مدرک تحصیلی فرد بستگی داشت. اما خوشبختانه کف حقوق سربازی دو میلیون و ۵۰۰ هزار […]

    میزان حقوق سربازان اعلام شد

    به گزارش دیدگاه نیوز  ؛سردار تقی مهری درباره میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: حقوق سربازان سال‌های گذشته و به عنوان مثال سال‌های ۹۷ و ۹۸، حدود ۲۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بود که البته به درجه و مدرک تحصیلی فرد بستگی داشت. اما خوشبختانه کف حقوق سربازی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف آن نیز تا هشت میلیون تومان است.

    رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اظهار کرد: در ایام اربعین من از چند استان مرزی خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بازدید داشتم و با سربازان صحبت می‌کردیم. از میان افرادی که در مناطق مرزی خدمت می‌کنند مجردها تقریبا بالای چهار میلیون و متاهل‌ها نیز حدود شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی دارند.

    مهری ادامه داد:‌ حقوق سربازان رشد خوبی داشت. در روزهای گذشته نیز موضوع حقوق‌ها در مجلس شورای اسلامی مطرح شده بود، تقاضا می‌کنم به استناد ماده ۴۹ قانون خدمت وظیفه عمومی حق و حقوق سرباز به صورت کامل دیده شود. امیدوارم اعضای مجلس شورای اسلامی و به خصوص ریاست مجلس به این موضوع توجه داشته باشند و دولت محترم و مجلس شورای اسلامی بتوانند بر اساس همین ماده قانونی که مصوب مجلس است اقدام کنند.

    وی گفت: بر اساس این قانون حداقل حقوق یک پایور یا کادر در نیروهای مسلح مبنای پرداخت حقوق سربازان است که از ۶۰ درصد حقوق آن پایور برنامه چیده می‌شود و حداکثر نیز ۹۰ درصد است که این اتفاق بسیار بهتر از سال های گذشته انجام شده است و تقاضا داریم که این اتفاق بیفتد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.