×
آخرین اخبار

میراحمدی: تردد در مرزهای ششگانه با عراق روان است

  • کد نوشته: 94344
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۳
  • 156 بازدید
  • تهران – خبر روز – رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: تردد در مرزهای ششگانه کشورمان با عراق روان است و هموطنانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند، می توانند به مرزها مراجعه کنند.

    میراحمدی: تردد در مرزهای ششگانه با عراق روان است

    سید مجید میراحمدی روز چهارشنبه در گفت و گوی خبری درباره آخرین وضعیت مرزها و تردد زائران اربعین اظهار داشت: اکنون هم در بحث ورود زائران به کشور و هم در اعزام آنها به عتبات عالیات مشکلی نداریم و تردد در مرزها به سهولت انجام می شود.

    وی با بیان اینکه شرایط و امکانات خوبی در مرزها برای پذیرایی از زائران مهیا است، اظهار داشت: به کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین را دارند، توصیه می کنیم که سفر خود را انجام دهخند.

    معاون وزیر کشور همچنین گفت: مشکل اعزام زائران افغانستانی و پاکستانی نیز با همکاری دولت عراق برطرف شده است .

    میراحمدی با بیان اینکه زائران از شرایط موجود رضایت دارند، به آنان اطمینان داد که در پایانه‌های مرزی هم وسایل حمل و نقل عمومی مهیا است و هم در جاده‌ها ترافیک روان است و مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

    به گزارش دیدگاه نیوز، امسال شش گذرگاه مرزی شامل باشماق، تمرچین، مهران، خسروی، چذابه و شلمچه برای تردد زمینی زائران اربعین آماده سازی شده است و به گفته وزیر کشور از ابتدای ماه صفر تاکنون افزون بر سه میلیون زائر از کشورمان وارد عراق شدند که از این تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند.

    آیین زیارت چهلمین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین مصادف با ۲۶ شهریور – ۲۰ صفر- در کربلای معلا برگزار می شود و عاشقان آن حضرت از چند روز قبل با پای پیاده برای عرض ارادت به خاندان مطهر پیامبر اسلام (ص) راهی کربلا می شوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *