×
آخرین اخبار

مهاجری: یکسری مقاومت می‌کنند تا مشکلات نفت حل نشود/ چرا پیش از دربی خوزستان شبهه ایجاد می‌کنند؟

  • کد نوشته: 110959
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۸
  • 200 بازدید
  • سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، سرمنشأ مشکلات تیمش مسائل مالی است و یکسری مقاومت می‌کنند تا مشکل نفتی‌ها حل نشود.

    مهاجری: یکسری مقاومت می‌کنند تا مشکلات نفت حل نشود/ چرا پیش از دربی خوزستان شبهه ایجاد می‌کنند؟

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: یک تعطیلی نزدیک به دو ماهه به خاطر جام جهانی در لیگ را داشتیم. یکسری اتفاقات هم افتاد و باعث شد متوجه شویم اگر برخی روزها نتیجه نگرفتیم، دلیل آن چه بوده است. من مربی نیستم که بخواهم از زیر بار مسائل فنی و باخت شانه خالی کنم، اما یکسری افراد آگاهانه ورود کردند و در بین تیم اختلاف ایجاد کردند که باعث شد درگیر یکسری مسائل دیگر شویم و دود آن به چشم همه برود.

    وی افزود: ‌خوشحالم که این نقیصه برطرف شده است و همه همدل شده‌ایم تا بتوانیم تیم نفت را در مسیر خوبی قرار دهیم. تا روزی که در خدمت تیم و مردم خوب مسجدسلیمان هستم با تمام وجود کار خواهم کرد. مشکلاتی داریم و اساسی‌ترین مشکل ما مالی بود که با پیگیری نماینده شهر و تفاهم‌نامه بین وزارت‌خانه‌های ورزش و نفت امضا شد. مبلغی هم به ما و صنعت نفت آبادان اختصاص دادند و نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد آن مبلغ به ما پرداخت شد و توانستیم با این پرداختی، سقف پرداختی به بازیکنان را به ۳۰ درصد برسانیم. قرار بود مبلغ دیگری پیش از بازی با فولاد پرداخت شود که نمی‌دانم به چه دلیل این اتفاق نیفتاد. همه منتظر بودیم این اتفاق خوب بیفتد و پولی که متعلق به این شهر و تیم است، به دست تیم برسد.

    تساوی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در دیداری تدارکاتی

    سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم از این پول استفاده کنیم. اگر اصل کار اشکال دارد چرا مسئولان مربوطه پول را دریافت کردند؟ مبلغ را به گروگان گرفتند و بعد هم پول به تیمی که نیاز دارد، تزریق نمی‌شود. ببینید سرمنشا مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان، مشکلات مالی است و همین مشکل باعث می‌شود درگیر مشکلات دیگری شویم. یکسری تلاش می‌کنند که مشکلات تیم حل شود و یکسری مقاومت می‌کنند تا مشکل ما حل نشود. چرا وقتی به بازیکنان‌مان قول پرداخت پول داده‌ایم باید این شرایط برای آن رقم بخورد؟!

    مهاجری تصریح کرد: من فصل گذشته وقتی به نفت پیوستم، حس خوبی در تیم بود و همه پای کار آمدند و همدل شدند. حتی برای بقای تیم پول قرض کردند و تیم ماند، اما آن حس اکنون کمرنگ شده است که دود آن به چشم همه ما خواهد رفت. امیدوارم مسئولان استان و شهر از جمله استاندارد خوزستان کمک کنند تا مبلغی که حق بچه‌های تیم نفت است به تیم تزریق شود تا بتوانیم ذهن‌مان را راحت آماده بازی‌ها کنیم. اگر بخواهم مشکلات بازیکنان را عنوان کنم مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود. چرا در آستانه دربی خوزستان باید این شبهه ایجاد شود که اگر این پول به تیم نفت پرداخت نمی‌شود به خاطر مسائل داخلی فوتبال خوزستان است؟! این بحث خوب نیست و امیدوارم مسئولان به آن رسیدگی کنند.

    وی با تمجید از عملکرد بازیکنان نفت مسجدسلیمان در تعطیلی لیگ، گفت: تمرینات خوبی داشتیم و علی‌رغم مشکلاتی که داشتیم روزهای پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و الان هم آماده انجام بازی مقابل تیم شایسته فولاد هستیم. این تیم کادر فنی مجرب و خوب دارد و از بازیکنان و امکانات خوب نیز بهره می‌برد. باشگاه فولاد یک باشگاه ایده‌آل است و به نظرم همه باید از باشگاه‌هایی چون مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن ‌الگوبرداری کنیم. شاید عمر من در این شهر کفاف ندهد، اما باید بگذاریم حداقل شادی را برای مردم این شهر به ارمغان بیاوریم.

    مهاجری درباره بازی فردای تیمش مقابل فولاد خوزستان تصریح کرد: در بازی با فولاد تلاش می‌کنیم تیم خوب میدان باشیم. کار بسیار سختی مقابل تیم حرفه‌ای فولاد داریم، اما بازیکنانم نشان داده‌اند در روزهای سخت می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند. امیدوارم فردا روز بازیکنان ما باشد و بتوانیم نتیجه خوب کسب کنیم. ما در بازی فردا فقط میلاد باقری را به دلیل مصدومیت نداریم و سایر نفرات را با سلامتی کامل در اختیار داریم و امیدوارم ثابت کنیم یک تیم خوب هستیم.

    وی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام جهانی گفت: پیش‌بینی سخت است. معتقدم بازیکنانی مثل مسی و رونالدو در حال کم شدن هستند و شاید باید چندین سال منتظر ظهور چنین بازیکنانی باشیم. در مجموع فکر می‌کنم آرژانتین تیم بهتری از نظر جنگندگی و استفاده از لحظات نسبت به فرانسه است. فرانسه تیم منسجم‌تری است، ولی انرژی مثبت آرژانتین بیشتر است. بازی نزدیک و سختی خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *