×
آخرین اخبار

مهاجران در بلغارستان

  • کد نوشته: 137261
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۶
  • 69 بازدید
  • به گزرش خبرروز، فیلم بلند تجربی ” مهاجران” به کارگردانی مسعود احمدی و تهیه کنندگی شیماپور سهم الدین، در دومین دوره ی جشنواره ۲۰۲۳ Golden FEMI Film Festival پذیرفته شد . این جشنواره ۱۰ ژوئن در شهر صوفیا کشور بلغاریا برگزار می شود. شعار جشنواره این است که: ما روند ساخت نشانگرهای فرهنگی جدید و […]

    مهاجران در بلغارستان

    به گزرش خبرروز، فیلم بلند تجربی ” مهاجران” به کارگردانی مسعود احمدی و تهیه کنندگی شیماپور سهم الدین، در دومین دوره ی جشنواره ۲۰۲۳ Golden FEMI Film Festival پذیرفته شد .
    این جشنواره ۱۰ ژوئن در شهر صوفیا کشور بلغاریا برگزار می شود.
    شعار جشنواره این است که: ما روند ساخت نشانگرهای فرهنگی جدید و تبدیل آنها را به محیطی خلاقانه در فضای کاملاً دیجیتالی توسط هنرمندان خوش ذوق، پر جنب و جوش و فیلمسازان نوآور آغاز کرده ایم.
    در سکوی جشنواره، کارگردانان، فیلمنامه نویسان، فیلمبرداران، صدابرداران، تدوینگران با فرصت ایجاد تولیدات مشترک بین المللی برای تولید پروژه های سینمایی جدید معرفی خواهند شد.
    در ادامه ی شعار این جشنواره آمده است: ما ادعا می کنیم که روند ایجاد یک “رویداد فرهنگی نوآورانه” را آغاز کرده ایم که در آن فیلم های غیر متعارف، حرفه ای، دانشجویی و آثار هنری که ترکیبی از هنر، علم، معماری و طراحی هستند در آن معرفی و ارائه می شوند؛ آثاری با نگاه به فناوری و آموزش، محیط زیست، مراقبت های بهداشتی و غیره.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *