×
آخرین اخبار

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:
مقابله با پدیده زمین‌خواری از اولویت‌های ما است/ شهروندان زمین‌خواری را گزارش دهند

  • کد نوشته: 83552
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۴
  • 407 بازدید
  • معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های ما است، گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌شود.
    مقابله با پدیده زمین‌خواری از اولویت‌های ما است/ شهروندان زمین‌خواری را گزارش دهند

    به گزارش دیدگاه نیوز،سید حسین دهبان زاده اظهار کرد: چندین فقره تصرفات اراضی دولتی با احکام قضایی و با همکاری نیروهای انتظامی در بهبهان رفع تصرف شد.

    وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز به شکل غیر قانونی و با تصرف اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده بود که با حکم مقام قضایی، تخریب و به وضعیت قبل بازگشت.

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به مکان تصرفات گفت: ۸۰ هزار متر مربع زمین دولتی واقع در داخل محدوده شهر بهبهان پشت بیمارستان تامین اجتماعی که توسط متصرفین حصارکشی و احداث بنا شده بود، رفع تصرف شد.

    دهبان زاده عنوان کرد: در این اقدام تعداد ۱۳ حصارکشی بلوکی، ۵۰ مسنی و شالوده و ۲ ساختمان احداث شده به طور کامل تخریب شد.

    وی عنوان کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی همواره همکاری موثری در حفاظت از بیت المال با یگان حفاظت اراضی این اداره کل داشته‌اند و در این زمینه امیدواریم همکاری‌ها برای مقابله جدی با متصرفان اراضی دولتی ادامه داشته باشد.

    دهبان زاده با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان است، گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌شود.

    معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین خواری تماس تلفنی برقرار کنند و موارد را به این یگان گزارش دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *