×
آخرین اخبار

معاون وزیر کشور: بی‌ثباتی در مدیریت آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه‌ها دارد

  • کد نوشته: 106293
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۷
  • 143 بازدید
  • خرم‌آباد – خبر روز – معاون عمران و توسعه امور شهر و روستائی وزیر کشور گفت: بی‌ثباتی در مدیریت شهری آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه‌ها و روند اجرای کار مدیریت شهری دارد.

    معاون وزیر کشور: بی‌ثباتی در مدیریت آثار ناخوشایندی در اجرای پروژه‌ها دارد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز ،  “مهدی جمالی نژاد” روز  پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر پلدختر افزود: ثبات مدیریت از مؤلفه‌های در مسیر اجرای برنامه‌ها و از عوامل تحقق اهداف دولت است.
    وی همکاری و ایجاد انسجام، تنظیم مناسبات با حاکمیت و تنظیم مناسبات با مردم را سه رکن شهردار تأثیر گذار دانست و افزود: شوراها در انتخاب شهردار باید نخست وقت گذاشته و با در نظر گرفتن شاخص‌ها و مصادیق اقدام به انتخاب کنند تا در میانه راه مدیریت دچار تزلزل نشود.

    معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ارتقای امنیت ملی نقش مهم، کلیدی و اساسی دارند، گفت: شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها خاکریز اول پاسخگویی به مطالبات مردم هستند که باید چندین وظیفه را با هم انجام دهند و اگر آنها ناراضی باشند بدانید تمام زحمات مسئولان عقیم خواهد ماند.

    وی گسست بین مردم و حاکمیت را تهدید دانست و افزود: شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند و رضایتمندی و همدلی مردم را در محلات بالا ببرند به طور قطع امنیت ملی و سرمایه اجتماعی ارتقا خواهد یافت.

    معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور یادآور شد: یکهزار و ۴۰۰ شهرداری، ۳۸ هزار دهیاری و ۱۲۳ هزار عضو شورای اسلامی شهر و روستا در کشور وجود دارد که شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها به عنوان خاکریز اول باید پاسخگویی مطالبات مردم باشند.

    جمالی نژاد افزود: شهرداری‌ها و شوراهای شهر اگر به وظایف خود خوب عمل کنند ۷۶ درصد جمعیت و اگر دهیارها نیز کار خود را به خوبی انجام دهند در ۲۴ درصد از جمعیت روستایی کشور رضایتمندی ایجاد می‌شود.

    وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند در تلاش برای ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم هستند گفت: متأسفانه دشمن با فضای مجازی با پخش اخبار مسموم و غیر واقعی در صدد است بین حاکمیت و مردم فاصله ایجاد کند که در این شرایط اگر بین شهرداری‌ها، شوراها و دهیاری‌ها و مردم وفاق، انسجام و همدلی ایجاد شود، امنیت ملی و سرمایه اجتماعی ارتقا خواهد یافت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *