×
آخرین اخبار

معاون وزیر آموزش‌وپرورش: تمام مدارس مناطق سیل‌زده سال ۹۸ بازسازی شد / ۱۴۰۰۰ کلاس درس “بخاری نفتی” دارند

  • کد نوشته: 37123
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۴
  • 306 بازدید
  • معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه “۱۰۰درصد مدارس آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در ۳ استان خوزستان، گلستان و لرستان بازسازی شدند” گفت: در کشور ۱۴ هزار کلاس درس با گرمایش بخاری نفتی وجود دارد. مهراله رخشانی‌مهر ، با اشاره به بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل ۹۸ در خوزستان اظهار داشت: ۱۰۰درصد […]

    معاون وزیر آموزش‌وپرورش: تمام مدارس مناطق سیل‌زده سال ۹۸ بازسازی شد / ۱۴۰۰۰ کلاس درس “بخاری نفتی” دارند

    معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه “۱۰۰درصد مدارس آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در ۳ استان خوزستان، گلستان و لرستان بازسازی شدند” گفت: در کشور ۱۴ هزار کلاس درس با گرمایش بخاری نفتی وجود دارد.

    مهراله رخشانی‌مهر ، با اشاره به بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل ۹۸ در خوزستان اظهار داشت: ۱۰۰درصد مدارس آسیب‌دیده از سیل ۹۸ در ۳ استان خوزستان، گلستان و لرستان بازسازی شدند. سازمان نوسازی مدارس سال ۹۹ بیش از ۱۴ هزار کلاس درس بازسازی و تحویل دانش آموزان شده است؛ برای این پروژه‌ها بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

    معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بیشتر طرح‌های سازمان نوسازی مدارس نوساخت بوده و بخشی نیز نوسازی بوده است. در استان خوزستان ۱۱ هزار کلاس درس تحویل داده شده و مشارکت خیرین در خوزستان بسیار مناسب است؛ این استان اکنون رتبه سوم کشور را از این لحاظ دارد که امیدواریم این رتبه بهتر شود. مدارس نوساز و یا تازه تاسیس به شکل هوشمند هستند و در مدارسی که ۱۰۰درصد هوشمند نیست، حداقل یکی از کلاس‌ها هوشمندسازی شده است.

    رخشانی‌مهر درباره مدارس ۳ شیفته اظهار داشت: مدارس ۳ شیفته در کشور نداریم ولی در شهرهای که پر تراکم هستند، مدارس ۲ شیفته وجود دارد؛ مدارس خشت و گلی حذف شده است ولی مدارس کپری به دلیل سازگاری با شرایط بومی و معماری منطقه همچنان وجود دارد.

    معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه “بیش از ۱۴ هزار کلاس با گرمایش بخاری نفتی در مناطق صعب‌العبور وجود دارد” گفت: برای سیستم سرمایشی ۱۵ میلیارد تومان در خوزستان هزینه و کولر خریداری شده است. در مدارس تازه‌تاسیس، با هدف توسعه فضای ورزشی امکانات مربوطه فراهم می‌شود؛ این سازمان برای توسعه ورزش شنا و احداث استخر برنامه‌ای ندارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.