×
آخرین اخبار

معاون رییس جمهور: لرستان پایلوت طرح ایجاد کسب و کارهای خانواده محور می‌شود

  • کد نوشته: 77603
  • ۱۴۰۰-۰۹-۱۸
  • 311 بازدید
  • معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طرح ایجاد کسب و کارهای پایدار خانوار محور در این معاونت برنامه ریزی شده و در اولین قدم نیز لرستان به عنوان پایلوت ( نمونه آزمایشی) آن انتخاب شده است.
    معاون رییس جمهور: لرستان پایلوت طرح ایجاد کسب و کارهای خانواده محور می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی روز پنجشنبه در سفر به لرستان در حاشیه بازدید از یک کارگاه خیاطی شهرستان دلفان اظهار داشت: تلاش می شود سال آینده وضعیت خوبی برای زنان کار در حوزه های مختلف رقم بخورد و امید می رود اشتغال آفرینی مناسبی برای این قشر ایجاد شود که زنان کار لرستان و شهرستان دلفان در اولویت قرار دارند.

    معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به فیلم منتشر شده زنان کار “دلفان” بیان کرد: این تصاویر خیلی ناراحت کننده بود که امیدواریم با تلاش و پیگیری مسوولان و حمایت های دولت شاهد وضعیت کار مناسب و عزت زنان لرستانی به خصوص بانوان کار این شهرستان باشیم.

    خزعلی تاکید کرد: این فیلم ضمن دردناکی موجب غرور شد و نشان داد که زنان ایرانی با عزت نفس روی پای خود ایستاده اند.

    معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه برای انجام سفری ۲ روزه و همراهی هیات دولت در سفر آیت الله رییسی به لرستان ، وارد نورآباد مرکز شهرستان دلفان شده است.

    “انسیه خزعلی” در بدو ورود به شهر نورآباد مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت و پس از دیدار با زنان کار، در جلسه ای با حضور نماینده این قشر، امام جمعه و فرماندار نورآباد و نماینده دلفان در مجلس شورای اسلامی مسایل و مشکلات زنان کار این شهرستان را بررسی کرد.

    بازدید از روستای جعفرآباد و موسسه یاس کبود اشترینان، دیدار با امام جمعه بروجرد، دیدار با خانواده شهیده سلامت زهرا شیرویه، بازدید از کارگاه قالیبافی و بیمارستان بروجرد نیز از برنامه های بعدی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به بروجرد اعلام شده است.

    همچنین قرار است خزعلی روز جمعه ۱۹ آذر در سفر به کوهدشت، پس از دیدار با امام جمعه شهر با فعالان زن و کنشگران اجتماعی این شهرستان دیدار کند و پس از آن دیداری با اقشار زنان در خرم آباد خواهد داشت.

    به گزارش دیدگاه نیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور قرار است جمعه ۱۹ آذر به همراه برخی از وزرا و مسوولان کشوری در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان سفر کند و برنامه های سفر ۲ روزه خزعلی نیز در همین راستا است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *