×
آخرین اخبار

معاونت روابط عمومی و ارتباطات مردمی دفتر امام جمعه کامفیروز منصوب شد

  • کد نوشته: 63151
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۲
  • 772 بازدید
  • طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده امام جمعه کامفیروز معاونت روابط عمومی و ارتباطات مردمی دفتر امام جمعه کامفیروز منصوب شد.
    معاونت روابط عمومی و ارتباطات مردمی دفتر امام جمعه کامفیروز منصوب شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شوراهای اداری، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده ، امام جمعه کامفیروز ، حسین شکوهی به عنوان معاون روابط عمومی و ارتباطات مردمی دفتر امام جمعه کامفیروز منصوب شد.

    متن حکم بدین شرح است:

     

    مسئولان انقلاب در سراسر کشور، ائمه جمعه هستند.

    امام خامنه ای مدظله العالی

     

    برادر ارجمند آقای حسین شکوهی

     نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این حکم شما را به عنون معاون روابط عمومی و ارتباطات مردمی دفتر امام جمعه کامفیروز به مدت یکسال منصوب می نمایم.

     با توجه به انتصاب این نهاد مقدس به رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب اسلامی لذا خواست اکید اینجانب این است که ضمن توکل به خدای منان و توسل به ذوات نورانی حضرات اهل بیت علیهم السلام، با بهره گیری از صبر و بردباری و اخلاق اسلامی شاهد تعامل سازنده با مسئولین منطقه ای و استانی و پیگیری مشکلات ارباب رجوع باشیم. 

    ارتباط موثر و کارگشا با روحانیت محترم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیج، نیروهای انقلابی، معتمدین، جوانان، و اصحاب نماز جمعه و جماعت و آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور جهت تعالی بیش از پیش این نهاد مقدس و همچنین پیشرفت معنوی و عمرانی منطقه از دیگر تاکیدات اینجانب می باشد. ضمنا شرح وظایف به پیوست تقدیم می گردد. توفیقات شما را در ظل توجهات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نصب العین قرار دادن منویات و فرامین امام انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از درگاه احدیت خواستارم.

    وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

    دکتر محمد تقی زاده

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *