×
آخرین اخبار

مطالبه گری و ارایه راهکار و پیشنهادات کلید حل مشکلات و معضلات است

  • کد نوشته: 78858
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۵
  • 431 بازدید
  • مطالبه گران مسجد سلیمان بر اساس روحیه مطالبه گری و پرسش گری در جهت افزایش رفاه و خدمات رسانی عمومی به طور صحیح و متوازن نشست مشترکی را با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار کردند.
    مطالبه گری و ارایه راهکار و پیشنهادات کلید حل مشکلات و معضلات است

    دیدگاه نیوز / مطالبه گران مسجد سلیمان بر اساس روحیه مطالبه گری و پرسش گری در جهت افزایش رفاه و خدمات رسانی عمومی به طور صحیح و متوازن نشست مشترکی را با سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار کردند.

    روح الله جلیلی سرپرست شهرداری مسجد سلیمان در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به مطالبه گران و دلسوزان اجتماعی حاضر در جلسه بیان کرد: مطالبه گران مسجدسلیمان گام های مثبتی در مسایل اجتماعی، محیط زیست، خیرخواهانه و مطالبات عمومی در شهرستان بر داشته اند و قطعا برگزاری مستمر اینگونه جلسات آثار مثبت زیادی را برای شهرستان به همراه خواهد داشت.

    سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه خیلی از بن بست ها و مشکلات با مشورت، هم اندیشی و همدلی قابل حل هستند افزود: برگزاری اینگونه نشست ها و هم اندیشی ها در نهایت خدمت به مردم و افزایش رفاه اجتماعی شهرستان است و بنده همیشه با جان و دل پذیرای پیشنهادات و راه کارهای همه عزیران مطالبه گر و نخبگان شهرستان هستم.

    مشکلات مطروحه از جانب مطالبه گران به شرح ذیل بود:

    جابجایی بافت های فرسوده، حل مشکلات زباله، عدم نظارت شهرداری، بررسی پارکینگ های شهری، فعال شدن نهالستان بی بیان و قرار دادن آن در اختیار ngoها، مشکل آرامستان، رنگ آمیزی جداول، عدم تخریب پارک گل نرگس و احیای شهربازی، توجه به فضای سبز شهر و بلوار ها، آسفالت محلات، فعال کردن سرویس ناوگان شهری، فعال کردن سرویس های بهداشتی، جمع اوری سگ های ولگرد و راه اندازی سامانه ۱۳۷. 

    در ادامه جلیلی سرپرست شهرداری مسجد سلیمان حضور خبرنگاران و مطالبه گران را در جلسات شهرداری آزاد دانسته و در پاسخ به مطالبات، افزود: 

    در حال پیگیری احیای تعدادی از پارک های محله ای، پیگیر ماشین آلات استیجاری حمل زباله و سپردن به بخش خصوصی، ساماندهی وانت های میوه فروشان در جای مناسب، راه اندازی کمپ نگهداری از سگ های ولگرد و . . . هستیم.

    وی پیگیری مشکل آرامستان و راه اندازی سامانه ۱۳۷ را از برنامه های خود در روزهای آتی خواند و در خصوص سرویس های بهداشتی عنوان کرد چندین سرویس سیار خریداری شده که بزودی به احیای سرویس های بهداشتی نیز خواهند پرداخت.

    همچنین از فعالسازی ۴ واحد اتوبوس از ناوگان شهری خبر داد که در روزهای آینده این ناوگان آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *