×
آخرین اخبار

مصرف الکل، جان خانواده اندیکایی را به خطر انداخت

  • کد نوشته: 29408
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • 427 بازدید
  • باور غلط درمان کرونا بوسیله مصرف الکل جان خانواده اندیکایی را به خطر انداخت. به گزارش دیدگاه نیوز در حالی که سه عضو یک خانواده اهل شهرستان اندیکا به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی بسر می بردند دو عضو ۱۷ و ۱۸ساله این خانواده به دلیل باور غلط درمان کرونا به وسیله […]

    مصرف الکل، جان خانواده اندیکایی را به خطر انداخت

    باور غلط درمان کرونا بوسیله مصرف الکل جان خانواده اندیکایی را به خطر انداخت.

    به گزارش دیدگاه نیوز در حالی که سه عضو یک خانواده اهل شهرستان اندیکا به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی بسر می بردند دو عضو ۱۷ و ۱۸ساله این خانواده به دلیل باور غلط درمان کرونا به وسیله مصرف الکل دچار مسمومیت شده و به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اعزام شدند. وضعیت یکی از این دو بیمار وخیم گزارش شده است. یکی از پزشکان در گفتگو با دیدگاه نیوز گفت: مصرف هرگونه مواد الکلی به صورت خوراکی تأثیری در پیشگیری از ابتلاء به کرونا ندارد، وی ادامه داد: ویروس‌ها به ترکیبات الکلی حاوی ۷۰ درجه صرفاً بر روی سطوح و دست‌ها مقاومند و مصرف خوراکی الکل نه تنها تأثیری در پیشگیری از ویروس کرونا ندارد بلکه حتی می‌تواند منجر به مرگ شود.

    به گفته وی، مصرف الکل خصوصاً ترکیباتی که بر پایه متیلیک هستند در بدن ایجاد مسمومیت می‌کنند که بسیار خطرناک و دارای عوارض است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.