×
آخرین اخبار
نفت مسجدسلیمان نیازمند معجزه / با وجود کادر فنی ضعیف رضا عنایتی باشگاه نفت مسجدسلیمان محکوم به سقوط است / دلالان فوتبالی و مسئولین شهری و استانی جوابگوی هواداران مسجدسلیمانی باشند

به گزارش دیدگاه نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان تحت عنوان دربی خوزستان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که هر دوتیم با ۱۱ امتیاز در منطقه خطر در جدول قرار دارند و شکست در این دیدار تقریبا حکم سقوط به لیگ یک را برای آنها خواهد داشت و این تساوی نیز کمک چندانی به هیچکدام یک از تیم‌ها نخواهد کرد.

هوای مسجدسلیمان بارانی بود و زمین شرایط مطلوبی نداشت و این شرایط کار را برای دو تیم دشوار کرده بود. در نیمه اول هر دوتیم موقعیت‌هایی داشتند اما جدی ترین موقعیت تیم نفت را در دقیقه ۲۵ را حسین شنانی از دست داد جایی که ضربه او با کمترین اختلاف از کنار دروازه خالی صنعت نفت بیرون رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در ابتدا نیمه دوم پیمان رنجبری با گروسیان تک به تک شد ‌و گلر حریف به زیبایی توپ را سیو کرد تا مانع از گلزنی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شود. در دقیقه ۶۵ درحالی که طالب ریکانی در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان سرنگون شد داور تمارض بازیکن حریف را تشخیص و به طالب کارت زرد داد که با اعتراض شدید بازیکنان صنعت نفت و کادر این تیم همراه بود.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی حاصلی نداشت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. این نتیجه در جایگاه دو تیم در جدول تغییری ایجاد نکرد و هر دو تیم ۱۲ امتیازی شدند و صنعت نفت آبادان با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت در رتبه پانزدهم قرار گرفت و نفتی‌ها در رتبه شانزدهم باقی ماندند.

این اتفاقات ثمره تصمیمات و دخالت‌های نابه‌جای مدیریت سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان است، این نامدیریتی ها و دخالت افرادی که از بیرون بدنه باشگاه تصمیم گیری کردند زمینه ساز سقوط تیم به لیگ دسته یک خواهد شد و باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیری به این تیم محبوب و مردم مسجدسلیمان خواهد بود.

نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *