×
آخرین اخبار

مسجدسلیمان میزبان نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه “نفتون”

  • کد نوشته: 52484
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۶
  • 707 بازدید
  • سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه " نفتون " خبر داد.
    مسجدسلیمان میزبان نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه “نفتون”

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سید ستار فاطمی هدف از برگزاری جشنواره را رویداد مهم‌ اولین اکتشاف نفت (خرداد ۱۲۸۷) در میدان “نفتون” مسجدسلیمان (پایتخت نفتی خاورمیانه) اعلام کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه با گستره ملی و به میزبانی انجمن قلم مسجد سلیمان وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

    وی افزود: بخش ویژه جشنواره با محورهای تاثیر نفت در ادبیات بومی و اقلیمی،تاثیر نفت در صنعت‌های مادر و مسجدسلیمان، پایتخت نفتی خاورمیانه در گذر تاریخ نفت است.

    فاطمی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های حمید حیدری سورشجانی مدیریت سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد سلیمان و جاوید قبادی رئیس انجمن قلم شهرستان در شکل گرفتن این رویداد بزرگ اظهار کرد: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به دبیرخانه با شماره همراه ۰۹۱۶۳۸۰۴۶۹۳ و تلفن های ۴۳۲۶۹۷۰۱ (۰۶۱) و ۴۳۲۶۹۷۰۲ (۰۶۱) تماس حاصل کنند.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ادامه داد: پست الکترونیکی dastannaftoon1287@gmail.com آماده دریافت آثار علاقه مندان است.

    وی مهلت ارسال آثار را ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ و برگزاری جشنواره را نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *