×
آخرین اخبار

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:
مستمری مددجویان بهزیستی زنجان با ۲۰ درصد افزایش حداقل حقوق کارگران پرداخت شد

  • کد نوشته: 62875
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۹
  • 369 بازدید
  • خانواده مددجوی تک نفره سال گذشته مبلغ ۱۹۸ هزار تومان مستمری دریافت می‌کرد که این رقم در سال جاری به ۳۵۰ هزار تومان رسید. همچنین رقم پرداختی برای خانواده دو نفره از ۳۳۱ هزار تومان به۵۰۰ هزار تومان و برای خانواده سه نفره از ۴۳۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.
    مستمری مددجویان بهزیستی زنجان با ۲۰ درصد افزایش حداقل حقوق کارگران پرداخت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مدیر کل بهزیستی استان زنجان از واریز مستمری مددجویان با افزایش ۲۰ درصدی حداقل حقوق کارگران خبرداد و گفت :در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین، مستمری مددجویان از سال ۹۲ تاکنون ۷تا ۱۱ برابر افزایش داشته است .

    محمد محمدی اظهار کرد : با تحقق ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر برقراری مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره ) به میزان ۲۰درصد حداقل مستمری کارگران از اردیبهشت ماه سال جاری مستمری مددجویان بهزیستی بر اساس بُعد خانوار از ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و صد هزار تومان پرداخت شد .

    وی عنوان کرد : هرچند طی سال‌های گذشته مستمری مددجویان افزایش‌هایی داشته است ولی میزان مستمری هیچ گاه معادل ۲۰ درصد حداقل دستمزد نبوده است که خوشبختانه امسال این امر محقق گردید .
    محمدی خاطرنشان کرد : خانواده مددجوی تک نفره سال گذشته مبلغ ۱۹۸ هزار تومان مستمری دریافت می‌کرد که این رقم در سال جاری به ۳۵۰ هزار تومان رسید. همچنین رقم پرداختی برای خانواده دو نفره از ۳۳۱ هزار تومان به۵۰۰ هزار تومان و برای خانواده سه نفره از ۴۳۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

    وی با اشاره به پرداخت مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین ماه در روزهای آتی ، اعلام کرد : در سال جدید خانواده چهار نفره تحت حمایت ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت خواهند نمود.

    بیشتر بخوانید:
    رسیدگی به پرونده های مددجویان بهزیستی الکترونیکی و رایگان شد
    ۱۶ هزار معلول بیمه سلامت دارند
    محمدی تاکید کرد :در حال حاضر بیش از ۲۹هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند که از این تعداد بیش از ۱۸ هزار نفر مستمری ماهانه دریافت می کنند ./برنا

     

    خبرنگار: داود خیری

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *