×
آخرین اخبار

مسئول جدید بسیج دانشجویی خوزستان معارفه شد

  • کد نوشته: 56780
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۷
  • 519 بازدید
  • مسئول بسیج دانشجویی خوزستان طی حکمی از سوی فرمانده سپاه خوزستان منصوب شد. به گزارش دیدگاه نیوز ، مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی خوزستان با حضور جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد. در این مراسم که در سالن بسیج دانشجویی خوزستان برگزار شد، نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار […]

    مسئول جدید بسیج دانشجویی خوزستان معارفه شد

    مسئول بسیج دانشجویی خوزستان طی حکمی از سوی فرمانده سپاه خوزستان منصوب شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، مراسم معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی خوزستان با حضور جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان برگزار شد.

    در این مراسم که در سالن بسیج دانشجویی خوزستان برگزار شد، نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: دانشجویان افسران جنگ نرم هستند و این افسران جنگ نرم می توانند در مقابله با راهبرد نرم دشمن حضور موثری داشته باشند.

    وی افزود: دشمن دنبال تغییر در ارزش‌ها است و نباید اجازه داد این آرزوی دشمن در تغییر ارزشها و عبور از ارزشها شکل گیرد.

    جانشین سپاه حضرت ولی عصر خوزستان با اشاره به اهمیت بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی در دفاع از آرمان‌ها نقش مهم و اساسی دارد.

    سردار باقری اظهار داشت: بسیج دانشجویی باید مروج و پاسدار گفتمان انقلاب اسلامی در کشور باشد و این را در تربیت نیرو به کار گیرد.

    صادق شاهوارپور مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان خوزستان در این مراسم نیز با اشاره به برنامه محوری در سازمان اظهار داشت: برای تربیت نیروی تراز انقلاب در استان و مراکز آموزش عالی برنامه داریم.

    وی بیان داشت: برای تربیت نیرو باید بتوانیم از ظرفیت و تجارب ادوار بهره گرفت و به سمت دانشگاه اسلامی که آرمان انقلاب اسلامی است، پیش رفت.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، در پایان این مراسم، از زحمات و فعالیت محمدحسین شادمان فر مسئول پیشین سازمان بسیج دانشجویی تقدیر شد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *