×
آخرین اخبار

مرزها با مشکل کمبود ناوگان مواجه نیست/ تردد بیش از ۶۵ درصد زائران از مهران 

  • کد نوشته: 94968
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۴
  • 147 بازدید
  • تهران- خبر روز- دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی از عبور بیش از ۶۵ درصد از زائران اربعین از پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: در مرزهای شش‌گانه کشور هیچگونه مشکلی از جهت کمبود ناوگان حمل و نقل زمینی وجود ندارد

    مرزها با مشکل کمبود ناوگان مواجه نیست/ تردد بیش از ۶۵ درصد زائران از مهران 

    به گزارش دیدگاه نیوز، «حسین مذنب» با بیان اینکه امروز به دستور وزیر راه و شهرسازی از پایانه‌های مهران و خسروی بازدید کردیم، گفت: در پایانه مرزی مهران از پارک سوار برکت که محل اعزام زائران به دیگر شهرهای کشور است نیز بازدید انجام شد.

    نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی افزود: در بدو ورود زائران به وسیله اتوبوس‌های شهری که متعلق به شهرداری است از پایانه مرزی به پارک سوار برکت منتقل و در آنجا توسط راهداران راهنمایی می‌شوند.

    مذنب با بیان اینکه ۱۸ جایگاه اتوبوس به مقصد ۱۸ استان در این پایانه آماده هستند، عنوان کرد: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت راه و شهرسازی نیز در این محل مستقر است و  بازرسان نیز بازرسی‌های مربوطه را دنبال خواهند کرد.

    وی خاطرنشان کرد: دفتر حقوقی سازمان راهداری نیز در پایانه مهران مستقر شده و کمیسیون‌های مربوطه بررسی تخلفات را تشکیل داده است و آنگونه که باید با متخلفان برخورد می‌کند.

    دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز ذخیره‌سازی شده است، گفت: تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه طی ۲۴ ساعت گذشته به شهرهای کشور اعزام شدند.

    مذنب، پایانه مهران را دارای بیشترین مراجعه‌کننده خواند و خاطرنشان کرد: بیش از ۶۵ درصد زائران از پایانه مرزی مهران باز می‌گردند و این پایانه پرترددترین پایانه مرزی معرفی شده است.

    وی با تاکید بر اینکه با کمبود اتوبوس روبه‌رو نشده‌ایم، اظهار کرد: همکاران ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیران ارشد از سراسر کشور در این پایانه مستقر شده‌اند و برای تسهیل در تردد زائران، تامین اتوبوس و برخورد با هرگونه تخلفات آماده هستند.

    دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در پایانه خسروی بیشترین تردد به وسیله خودروی شخصی صورت گرفت، اعلام کرد: اتوبوس‌های شهری در پایانه مستقر شدند که زائران عزیز را به قصرشیرین و از آنجا به سایر شهرها اعزام کنند.

    به گفته مذنب، خوشبختانه در مرزهای شش‌گانه کشور هیچگونه مشکلی از جهت کمبود ناوگان حمل و نقل زمینی وجود ندارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *