×
آخرین اخبار

امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان؛
مردم مومن و انقلابی ایران با بصیرت و آگاهی در همه صحنه ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب و خنثی می کنند.

  • کد نوشته: 19190
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۶
  • 702 بازدید
  • پریسا طاهری / دیدگاه نیوز – حجت السلام والمسلمین سجادمنش امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان درخطبه های نمازجمعه امروز ۶ دی ماه ۱۳۹۸ با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و بعضی بداخلاقی ها در فضای مجازی و حقیقی افزود: متاسفانه می بینیم در اینگونه رفت و آمدها و نشست و برخاست های انتخاباتی گناه […]

    مردم مومن و انقلابی ایران با بصیرت و آگاهی در همه صحنه ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب و خنثی می کنند.

    پریسا طاهری / دیدگاه نیوز – حجت السلام والمسلمین سجادمنش امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان درخطبه های نمازجمعه امروز ۶ دی ماه ۱۳۹۸ با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و بعضی بداخلاقی ها در فضای مجازی و حقیقی افزود: متاسفانه می بینیم در اینگونه رفت و آمدها و نشست و برخاست های انتخاباتی گناه زیاد انجام می شود.گناه زبان، گناه غیبت و تهمت، گناه سوء ظن نسبت به همدیگر که همه جز گناهان کبیره و بزرگ است و در قرآن به شدت از آنها نهی شده است.

    اخلاق و تقوا  باید در همه ابعاد زندگی فرد ساری و جاری باشد

    حجت السلام سجادمنش همچنین با توصیه به رعایت اخلاق، تقوا، پرهیزگاری، خداترسی و عمل به دستورات الهی و اهل بیت (ع) عنوان داشتند: گاهی افراد مسئله ایی را که نسبت به آن آگاهی کامل ندارند و شک دارند که آیا آن موضوع صحت و واقعیت دارد یا خیر و نمی دانند که طرف مقابل آیا ان کار را انجام داده است یا نه .متاسفانه در فضای مجازی و گروه ها نشر می دهند و  بیان می کنند و آبروی افراد را می برند و حقوق آنان را ضایع می کنند این گناه کبیره است.

    اخلاق و تقوا  باید در همه ابعاد زندگی فرد ساری و جاری باشد و  باید به غیبت ها و تهمت ها و… روزی در پیشگاه خداوند جواب پس بدهیم.

    ایشان با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و تبریک این مناسبت به همه محبان و ارادتمندان اهل بیت  (ع) و همچنین به یاد پرستار بیماران کربلا این روز را به نام پرستار نامگذاری کردند افزود: حضرت زینب بعد از حادثه کربلا وقتی در کاخ عبیدالله در کوفه و کاخ یزید در شام که سرمست و غرور از پیروزی کارزار نظامی و ظاهری بودند در تاج و تخت آنها با خطبه ای مستحکم و استوار خود آنها را به شکست وادار کرد وپیام عاشورا را به گوش جهانیان رساند.

    نهم دی روز بصیرت و تجدید بیعت ملت ایران با ولایت فقیه

    حجت السلام سجادمنش در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن روز ۹ دی، یادآور حماسه مردم ایران در سال ۸۸ که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده است اظهار داشت: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هرگز دست از توطئه های خود علیه ملت و کشور ایران بر نداشته و هر روز به بهانه ها و فتنه های مثل تجزیه طلبی ، ترور و اغتشاش و…در صدد ضربه زدن به انقلاب و نظام است.

    مردم مومن و انقلابی ایران با بصیرت و آگاهی در همه صحنه ها، توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب و خنثی می کنند.

    امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ از نظر ماهیت و پیچیده گی، سران و عوامل چه داخلی و چه خارجی، اهداف و آثار و پیامدها با فتنه های دیگر متفاوت بود عنوان کرد: سه عنصر اصلی باعث شد که کشور ، نظام و مردم ما از این فتنه سربلند بیرون بیایند. یکی از عناصر مهم مدیریت و رهبری هوشمندانه و بی بدیل و حکیمانه مقام معظم رهبری است. فرمایشات و توصیه های ایشان قبل از انتخابات ۸۸ و بعد از مشخص شدن انتخابات ۸۸ تا ۹ دی و در همه عرصه ها تاکنون این سفارشات و هدایت های رهبر عزیز چراغ راه ما است. مهم‌ترین وظیفه مردم در این عرصه توجه و عمل به فرمان مقام معظم رهبری است.

    حجت السلام والمسلمین سجادمنش ادامه دادند: عنصر دوم حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه است که باعث شده است این فتنه هم به شکست بیانجامد.مقام معظم رهبری بارها از بصیرت ، آگاهی ، بینش و حضور به موقع مردم در صحنه ها تعریف و تمجید نمودند. وی تصریح کرد:عنصر سوم پیوند عمیق امت و امام است. پیوند مکتبی و ارزشی مردم و  امت با رهبر خودشان مقام معظم رهبری است.این سه عنصر باعث شده است که دشمنان داخلی و خارجی و بدخواهان به نقشه ها و توطئه های خود در این فتنه نرسند و روز به روز ناامید تر و مایوس تر شوند.

    وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان در فتنه ۸۸ گرچه ۸ ماه کشور را دچار آشوب و بحران کردند اما با صبر حیدری و تصمیم درست و هوشمندانه مقام معظم رهبری  این فتنه هم خاموش شد.فتنه های بعدی که اخرین آن در آبان ماه اتفاق افتاد که دشمن قریب ۲ سال  برای آن برنامه ریزی داشت اما با هدایت های بی بدیل و حکیمانه رهبر هوشمند ما نائب امام زمان و حضور و بصیرت مردم نقش بر اب شد و دشمن به اهداف خود نرسید.

    امام جمعه موقت شهرستان مسجدسلیمان در پایان اظهار کرد: تشکیل سازمان نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی در تاریخ۷ دی ۱۳۵۸در بحث سواد اموزی  دارای ثمرات و برکات زیادی بوده است این روز بزرگ را به پرسنل و مدیریت نهضت سواد آموزی مسجدسلیمان تبریک عرض می کنم.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *