×
آخرین اخبار

مرتضوی: معلمان تا پایان سال به حق و حقوق خود می رسند

  • کد نوشته: 93773
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • 148 بازدید
  • کرج – خبر روز – معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ١۴ سال در دولت مردمی گفت: دولت سیزدهم توانست این قانون را اجرا کند و معلمان تا پایان سال به حق و حقوق خود می رسند.

    مرتضوی: معلمان تا پایان سال به حق و حقوق خود می رسند

    به گزارش خبرنگار اعزامی دیدگاه نیوز، «سید صولت مرتضوی» روز سه شنبه در مراسم ارسال تجهیزات به هنرستان‌های استان البرز در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی نگاه دولت به فرهنگ را نگاهی برگرفته از آموزه‌های دینی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین مصوبات سفرهای استانی دولت در حوزه آموزش و پرورش رقم خورده است.
    معاون اجرایی محور توسعه را تعلیم و تربیت دانست و گفت: تعلیم و تربیت می‌تواند زمینه‌های توسعه همه جانبه را برای هر کشوری رقم بزند و به تعبیر امام راحل این کار همچون عبادتی است که خروجی آن بندگی برای خداست.
    مرتضوی با یادآوری اینکه در ساحت تعلیم و تربیت شخصیت‌هایی تربیت می‌شوند که برخی از آنها تحول ساز و تاریخ ساز هستند، اظهار داشت: دولت آیت الله رییسی در ساختار تحولی، مبنای تحول را در آموزش و پرورش قرار داده است.
    وی با بیان اینکه حدود ١۶ میلیون دانش‌آموز امسال، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که ۵۵٠ هزار دانش‌آموز در استان البرز سکونت دارند، اضافه کرد: برای تحول در حوزه آموزش و پرورش نیاز است به دو مقوله دانش بنیان بودن و اشتغال محور بودن آموزش ها توجه شود.
    معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: با تحولات صورت گرفته امروز در آموزش و پرورش و سایر موسسات آموزشی توجه به این دو مقوله مشهود است.
    سرپرست نهاد ریاست جمهوری پس از بازدید از کامیون های ارسال تجهیزات آموزشی به هنرستان های استان البرز، گفت: امروز بیش از ٨١ میلیارد تومان تجهیزات به صورت نمادین جمع آوری شده تا به سایر مدارس استان ارسال شود که این اقدام جهادی جای قدردانی دارد.
    در این مراسم از چند دانش‌آموز برتر هنرستان‌های استان البرز تقدیر به عمل آمد.

    دو طرح ورزشی در مدارس کرج افتتاح شد
    معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین در جریان این سفر، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید بهشتی و سالن ورزشی دبیرستان شهید باهنر را در شهرستان کرج افتتاح کرد و در ادامه به دیدار دو تیم والیبال این دبیرستان به تماشا نشست.
    به گزارش دیدگاه نیوز، معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز وارد استان البرز شد و مورد استقبال «مجتبی عبداللهی»، استاندار مورد استقبال قرار گرفت. افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی، دیدار با نماینده ولی فقیه و بازدید از برخی طرح‌ها از برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر یک روزه معاون اجرایی رییس جمهور به استان البرز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *