×
آخرین اخبار

مراقب کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره باشید

  • کد نوشته: 84678
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۱
  • 738 بازدید
  • رییس پلیس فتای استان خوزستان نسبت به کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه، زکات و کفاره هشدار داد. 

    مراقب کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره باشید

    به گزارش دیدگاه نیوز، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر و تبریک آن به شهروندان عنوان کرد: متاسفانه کلاهبرداران و مجرمان سایبری از هر فرصتی برای سواستفاده از مردم بهره می‌برند و گرچه پلیس فتا نیز همواره با آنان برخورد کرده و عرصه را برای اقدامات مجرمانه این افراد ناامن کرده است، اما آگاهی مردم نیز عامل مهمی در ناکام گذاشتن این افراد است.

    وی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام عیدسعید فطر این نگرانی وجود دارد که افراد کلاهبردار و فرصت طلب در بستر فضای مجازی بخواهند اقدام به کلاهبرداری از شهروندان در پوشش پرداخت فطریه، کفاره و … کنند.

    سرهنگ حسینی در این راستا عنوان داشت ؛ کاربران دقت داشته باشند هنگام پرداخت فطریه و کفاره به افراد ناشناس اعتماد نکرده و فطریه و کفاره خود را به نهادهای معتبر پرداخت کنند.

    این مقام مسئول گفت: اگر به هر علتی قصد پرداخت اینترنتی مبلغ فطریه از طریق وبسایت ارگان‌ها و نهاد‌های مجاز را دارید قبل از انجام عملیات بانکی از طریق منابع معتبر و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته از طریق صدا و سیما از صحت و سقم آدرس سایت و درگاه‌های بانکی اطمینان حاصل کنید.

    این مقام انتظامی در در انتها عنوان داشت؛ این پلیس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هست و از کاربران این فضا خواست تا در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس http://www.cyberpolice.ir بخش فوریت های سایبری یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند تا از مشاوره و راهنمایی تخصصی کارشناسان این پلیس بهره مند گردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “مراقب کلاهبرداری در پوشش پرداخت فطریه و کفاره باشید”

    1. مهتاب مدملیل گفت:

      پزشک

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *