×
آخرین اخبار

مراسم وداع با شهدای گمنام امشب در یزد برگزار شد

  • کد نوشته: 19808
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۷
  • 575 بازدید
  • هم‌زمان با ورود پیکر پرپر چهار شهید گمنام دفاع مقدس به دیار دارالعباده از فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد عطر شهدا در شهید پیچید و مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا مرضیه (س) رنگ و بوی شهدای گمنام گرفت.
    مراسم وداع با شهدای گمنام امشب در یزد برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، امروز درحالی‌که دور روز مانده به سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، استان یزد به‌عنوان تنها استان میزبان شهدای گمنام عطر و بوی شهدا گرفت و جمعی از اقشار مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و طلاب از پیکر چهار شهید گمنام استقبال کردند.

    بر اساس این گزارش، امشب مراسم وداع با این شهدا پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نجف‌آباد یزد آغاز شد و سپس تا ساعتی دیگر پیکر شهدا به حسینیه سید محمد آقا انتقال می‌یابد و مراسمی با حضور مردم برگزار می‌شود.

    فردا سه‌شنبه نیز مراسم وداع با شهدا با حضور دانش آموزان همراه با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) پیش‌بینی‌شده است و شامگاه سه‌شنبه نیز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله یزد آیین وداع با این شهدا برگزار می‌شود.

    صبح چهارشنبه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم تشییع چهار شهید گمنام ساعت ۸: ۳۰ از محل سپاه ناحیه مرکزی یزد از بلوار شهید صدوقی (ره) آغاز می‌شود و تا میدان امام حسین (ع) ادامه می‌یابد تا پس از اقامه نماز بر پیکر شهدا، با توجه به هماهنگی‌های قبلی پیکر هر یک از شهدا به مکان‌های در نظر گرفته‌شده انتقال یابد.

    *سن و سال شهدای گمنام یزد چقدر و از چه عملیاتی هستند؟

    شهید گمنام ۲۱ ساله برجای‌مانده از عملیات رمضان شرق بصره در حوزه علمیه کاظمیه یزد خاک‌سپاری خواهد شد و شهید گمنام ۲۳ ساله برجای‌مانده از تک دشمن در سال ۱۳۶۷ در منطقه زبید‌ات در ستاد نیروی انتظامی یزد آرام می‌گیرد.

    شهید گمنام ۲۶ ساله برجای‌مانده از عملیات بدر در شرق دجله در دانشگاه فرهنگیان یزد و شهید گمنام ۳۰ ساله برجای‌مانده از عملیات رمضان شرق بصره در مصلای آیت‌الله اعرافی میبد خاک‌سپاری خواهند شد.

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *