×
آخرین اخبار

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

  • کد نوشته: 5992
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۸
  • 3639 بازدید
  • به منظور معرفی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان، مراسم تودیع و معارفه در دفتر مرکزی شهرداری با حضور اعضای شورای دوره پنجم و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری برگزار گردید.

    مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز، در این جلسه فرضعلی علیجانی رئیس جدید شورای شهر ضمن ابراز خوش آمدگویی در ابتدا شرح کار و گزارشی از عملکرد برنامه ها و کارهایی که در جهت انتخاب شهردار و سرپرست صورت گرفته تشریح نمود و اظهار داشت: همانطور که مستحضرید شورای شهر بعد از اینکه هفت عضو در انتخابات با رای قاطع مردم به عنوان امین و خدمتگزاران انتخاب گردیدند، اولین روز که بعد از انتخابات گردهم آمدیم با احساس مسئولیت کمر همت بستند ودر خصوص مسائل شهر و شهرداری و انتخاب شهردار جلسات زیادی انجام گرفت.

    وی اضافه کرد: در وهله اول ۱۰ جلسه جهت آشنایی اعضای شورا از همدیگر انجام شد، و بحث انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفت که دوستان با پشتکار و جدیت بالغ بر ۶۰ گزینه شهردار در شهرهای مختلف با شرایط گوناگون تلاش نموده و به چندین شهر سفر کردند، و بعد از اینکه هئیت رئیسه بعد از جلسه تحلیف به وجود آمد تعدادی از این افراد در صحن علنی شورا و ارائه برنامه ها دعوت نمودیم، و توانستیم بعد از این فشارهای جانبی، حزبی و طایفه ای که در شهر مسجدسلیمان مرسوم است به فکر ایده آل مان دست یابیم.

    علیجانی گفت: بین گزینه ها توانستیم جناب آقای سید حمید حسن زاده را به عنوان شهردار مسجدسلیمان و جناب آقای مهندس علی هزارسی را با ۷ رای به عنوان سرپرست شهرداری معرفی، که ما این انتخاب را به فال نیک می گیریم و انشاالله که قدوم این دو عزیز بانی خیر و برکت در شهرداری مسجدسلیمان گردد.

    وی افزود: شهرداری مسجدسلیمان در ادوار گذشته به دلیل چند دستگی که بین خود اعضاء شورا وجود داشت و مشکلات اساسی شهر و انتقاداتی که وارد بود، علیرغم اینکه با پشتکار پیگیر بودند ولی نتوانستند خواسته های مردم را محقق نمایند.

    وی ضمن تقدیر از شورای شهر گذشته و شهرداران عنوان کرد: اولین مشکل در شورای قبلی اختلاف سلیقه ها بود که باعث شد کارها به کندی پیش رود، و ما از روز اول شورا تصمیم بر آن گرفتیم به همه مردم و مسئولین قول دهیم که انشاالله تمام تلاشمان این باشد یک شورای هفت نفر داشته باشیم.

    رئیس شورای شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: تمام تلاشمان را در جهت وحدت و همدلی بین شورا ، شهردار و پرسنل شهرداری به وجود خواهیم آورد که بتوانیم به وظیفه ذاتی خود که خدمت به مردم شهر مسجدسلیمان است به مرحله انجام برسانیم.

    وی اذعان داشت: بحث حقوق و مزایای پرسنل در اولویت کار قرار گیرد که ما قول مساعد خواهیم داد که ۷ عضو شورا پشتوانه شما در زمان سکانداری شهرداری باشند، و با برنامه ریزیهای که در روزهای آینده با همکاران شهرداری و نیروها خواهیم داشت بتوانیم مشکلاتی که وجود دارد، از جمله شرایط خدمات رسانی به شهر مثل ساماندهی دکه ها و دستفروشان سیار که باعث معضلات زیادی گردیده اند، با وحدت و یکپارچگی با برادر عزیزمان آقای هزارسی همکاری و مشکلات برطرف گردد.

    در ادامه رضا نجفیان دیگر عضو شورای دوره پنجم گفت: طی چند سال گذشته فاصله های سیاسی و طایفه ای باعث گردیده خیلی ما از شما دور شویم، که امیدواریم با روند خوبی که بین شورا در این دوره به وجود آمده برخی مشکلات اساسی را برطرف نمائیم.

    روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان ضمن تقدیر از اعضاء، مسئولین واحدها و سرپرست شهرداری اظهار داشت: بعد از حسن اعتمادی که مردم در عرصه شورا برایمان به وجود آوردند که وارد این عرصه شویم، شاید یکی از مراکزی که کار ساز بود، خود پرسنل شهرداری بودند‍‍، که انشالله بتوانیم در راه خدمت گذاری به مردم عزیز جبران نمائیم.

    وی افزود: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در این روزها افزایش یافته و شهروندان انتظار دارند با یک جدیت و تلاش بیشتر این معضلات رفع گردد.

    جلیلی ضمن تقدیر از اعضای دوره چهارم و شهردار سابق بیان کرد: پستی و بلندیها و نقاط قوتی در این دوران وجود داشته که از جناب قاسمی شهردار اسبق بخاطر این زحمات تقدیر و تشکر مینمایم.

    وی در ادامه گفت: در این مدت در شورای شهر فشارهایی بر ما وارد شده که از همه جنبه ها توانتستیم در انتخاب گزینه اصلح شهردار موفق شویم و به قول و عده های که در انتخابات داده بودیم پایبند باشیم.

    وی تصریح کرد: شاید از بیرون احساس کنید کار راحتی خواهد بود که ۷ نفره عضو شورا بتوانند در یک راستا قرار بگیرند، که قاعدتا تنها مسیری که میتواند ما را هماهنگ کند نگاه به خواسته مردم را مد نظر داشتیم و با وحدت و همدلی که به وجود آمد توانستیم به نتیجه واحدی به نام تفکر جمعی به انتخاب آقای سید حمید حسن زاده که در سطح شهر به عنوان یک مدیر کارآمد مطرح می باشد انتخاب خوبی را انجام دهیم.

    وی اضافه کرد: ما خواسته مان از سرپرست این است که آرامش را به جو شهرداری برگرداند، و در این رفتن و آمدنها مسائلی پیش خواهد آمد که کاملا طبیعی خواه بود.

    در ادامه علی هزارسی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان ضمن خوش آمدگوئی به حاضرین جلسه و تقدیر از ۷ عضو شورای دوره پنجم عنوان کرد: شورای شهر وکلای شایسته مردم هستند که الحق و انصاف در این مدت سه ماهه بی سابقه ترین فشارها را از هر لحاظ تحمل کردند، اما با اقتدار و جسارت اختیار کامل تصمیم گرفتند.

    وی عنوان کرد: در هر هر صورت محول شدن مسئولیت سرپرستی در وضعیت کنونی و حال حاضر یک چالش بزرگی به شمار میرود از جمله عدم پرداخت حقوق پرسنل، بازنشسته ها که انتظار ویژه ای دارند.

    هزارسی افزود: از واحدهای درآمدزایی، خدماتی، عمرانی انتظار داریم با همدلی و انسجام به فکر کار مردم باشیم و بتوانیم با اعتمادی که ما داشته اند دینمان را ادا کنیم

    این مقام مسئول اظهار کرد: اولویت ما آرامش، انسجام، همدلی و ایجاد انگیزه در بین پرسنل و اصلاح ساختار اداری و نیروی انسانی و هم چنین حل مشکلات کارکنان و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی خواهد بود.

    وی اضافه کرد: جذب اعتبارات و ایجاد تعامل با همه مسئولین و دستگاههای شهرستان در دستور اجرایی خواهد بود، و انتظار داریم در روزهای آتی با همدلی بیشتری در کنار هم باشیم.

    وی گفت: نسبت به کار و بیت المال و اموالی که از دولت تحویل ماست با تعصب و تعهد بیشتری امورات را انجام دهیم، که انشاالله در راه خدمت به خلق خدا سرافراز بیرون بیائیم.

    وی ادامه داد: همدلی و انسجامی که در بین اعضای محترم شورای اسلامی شهر، امام جمعه محترم، فرماندار محترم، نماینده محترم، و مسئولین شهری به وجود آمده که در نوع خود بی نظیر است، و عزمشان را جذب نموده و اراده مصممی دارند که صادقانه در این شهر کار شود.

    وی تصریح کرد: از هر روزنه ای و تمام ظرفیت های استانی و کشوری به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد، در جهت جذب اعتبارات و حل مشکلات واحدهای شهرداری در راستای خدمات بهتر و همچنین بتوانیم حداقل رضایت مندی شهروندان را به وجود آوریم.

    وی بیان کرد: در بحث تکریم ارباب رجوع انتظار ویژه دارم به خوبی انجام گردد، و با این کار ثواب خودتان رستگار عالم شوید، و بدبینی نسبت به نظام را در روند به وجود‌ آوردن زمینه فرهنگ مردمداری، ریشه کن کنیم.

    سرپرست شهرداری مسجدسلیمان ضمن تبریک به انتخاب گزینه مناصب سید حمید حسن زاده به عنوان شهردار جدید خاطر نشان کرد: انتخاب سید حمید حسن زاده نوید خوبی خواهد‌ بود، و با سابقه و تجربه نیکی که در اینجا و همه شهروندان از وی سراغ دارند، در پستهای شهرداری چندین شهر، و رئیس شورای کلانشهر اهواز، که این کارنامه درخشان می تواند به این شهر کمک نموده، و راه آبادانی مهیا گردد، و انشالله اگر قسمت بود به این شهر تشریف آوردند همه ما با تمام توان در کنارشان خدمت خواهیم کرد.

    بعد از خاتمه سخنان سرپرست شهرداری در ادامه همین بحث اسفندیار باقری معاونت اداری مالی ضمن تقدیر از اعضای شورای دوره پنجم و سرپرست شهرداری، از کلیه مجموعه خواستار گردید تا انتخاب شهردار جدید با سرپرست انتخابی شورا همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

    در پایان بهروز صالحی فعال رسانه ای و خبرنگار روزنامه کشوری سیاست روز به نمایندگی از اصحابه رسانه از شورا و سرپرست شهرداری درخواست نمود که تلاش بیشتری در جهت رفع مشکلات و بهبود اوضاع موجود به وجود آید.

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *