×
آخرین اخبار

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 88444
  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۲
  • 703 بازدید
  • به مناسبت فرارسیدن میلاد امام موسی کاظم (ع) ، مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی با حضور معاونین وجمعی از مدیران ، بازنشستگان در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.
    مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

    به گزارش آخرین خبر ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در این مراسم  ضمن خوش آمدگویی به بازنشستگان عزیز که بعد از ۳۰ سال تلاش و کوشش به درجه بازنشستگی نائل شده بودند گفت: تجلیل و تکریم همکاران بازنشسته تکلیفی ذاتی است و نوعی قدردانی از زحمات و خدمات انجام گرفته در طول خدمت آنها به‌شمار می‌رود.

    وی ادامه داد: بی شک کارکنان یک سازمان سرمایه های اصلی و ارزشمند آن بشمار میروند و در این راستا بر خود لازم می‌دانم از تلاش های چندین ساله همکاران عزیزمان که بدون شک در طول دوران خدمت منشاء اثر بوده اند تقدیر نمایم.
    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان در خصوص تکریم همکاران بازنشسته و رسیدگی به رفاه و آرامش آنان گفت : بایستی فرهنگ تجلیل و قدردانی از بازنشستگان یک مجموعه نهادینه شده و از همکارانیکه به خدمت بازنشستگی نائل می شوند به نحو مطلوب مورد تقدیر و تجلیل واقع گردند تا گوشه ای از تلاشهای ایشان جبران شود و بعد از بازنشستگی نسبت به رفاه و آسایش این عزیزان نهایت توجه را داشته باشند .


    وی در ادامه گفت: نباید ارتباط بازنشستگان بعد از اتمام دوران خدمت با سیستم اداری قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج شود، بلکه با فراهم آوردن زمینه‌ای برای استفاده سایر کارکنان با انتقال این تجارب به نیروهای جوان ، کارمندان باتجربه پرورش یابند.


    در پایان مراسم از همکاران  بازنشسته با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *