×
آخرین اخبار

مراجعه روزانه تا ۳۰۰ بیمار به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

  • کد نوشته: 104824
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۸
  • 477 بازدید
  • اهواز – خبر روز – رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روزانه تا ۳۰۰ بیمار به کلینیک دندانپزشکی این دانشکده مراجعه می کنند.

    مراجعه روزانه تا ۳۰۰ بیمار به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

    دکتر شاهرخ رییسیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار دیدگاه نیوز بیان کرد:برخی از خدمات این کلینیک توسط دانشجویان انترن و یا دستیاران تخصصی انجام می شود همچنین برخی از خدمات تخصصی تر توسط اساتید دانشکده ارایه می شود.

    وی با بیان اینکه در تهیه مواد مورد استفاده برای خدمات دندانپزشکی بدون مشکل نیستیم گفت: چون مواد لازم برای کار، خارجی بوده و در تحریم هستیم، تهیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی سخت است. 

    وی بیان کرد: هم اکنون یک مرکز دندانپزشکی زیر نظر این دانشکده، در کنار بیمارستان سینا در شهرستان کارون به مردم خدمات ارایه می دهد. با توجه به اینکه روزانه حدود ۳۰۰ مراجعه کننده داریم، فعالیت ما به تنهایی در حد یک بیمارستان است.

    رییسیان ادامه داد: ساختمان این کلینیک در حال نهایی شدن است و به دنبال تجهیز آن هستیم تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

    رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این مرکز درمانی که به ۲۰۰ یونیت مجهز خواهد شد از بزرگترین کلینیک های دندانپزشکی کشور محسوب می شود.

    وی افزود: تمام خدمات دندانپزشکی در کلینیک این دانشگاه با تعرفه زیر قیمت دولتی ارایه می شود.

    جرمگیری رایگان دندان 

    رییسیان بیان کرد: برخی از خدمات دندانپزشکی کلینیک دانشگاه، ۷۰ تا ۸۰ درصد بسته به موادی که مصرف می شود، شامل تخفیف است البته برخی از تعرفه های دندانپزشکی مثل جرمگیری رایگان است.

    رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سازمان های بیمه گر در بحث دندانپزشکی هیچ نوع خدماتی را پوشش نمی دهند.

    وی همچنین با بیان اینکه امسال ۸۵ نفر در رشته دندانپزشکی این دانشگاه پذیرش شد افزود: هم اکنون حدود ۶۰۰ دانشجو در رشته‌های دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

    وی بیان کرد: در شرایط پیش آمده، دشمنان به دنبال تعطیلی دانشگاه ها هستند در حالی که ما یک دانشکده خدمات رسان هستیم و روزانه خدمات بسیاری به مردم ارایه می دهیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.