×
آخرین اخبار

مذاکره برای انتخاب سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه دارد

  • کد نوشته: 96819
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۹
  • 191 بازدید
  • آبادان – خبر روز – مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مذاکره برای انتخاب سرمربی این تیم ادامه دارد گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم صنعت نفت آبادان در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.

    مذاکره برای انتخاب سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز از روابط عمومی باشگاه صنعت‌نفت آبادان احمد پارو سه‌شنبه اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت‌نفت تمرینات خود را برای آمادگی حضور در مسابقات لیگ برتر ادامه می‌دهد.

    وی افزود: دغدغه‌ هواداران را در خصوص انتخاب سرمربی کاملا درک می‌کنیم و به آنها حق می‌دهیم ولی براساس انتظاری که دارند با دقت مشغول بررسی‌ گزینه‌های داخلی و خارجی برای هدایت تیم هستیم.

    پارو گفت:سعی داریم در کمترین زمان ممکن سرمربی تیم را انتخاب کنیم تا زمان را پس از آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر از دست ندهیم.

    وی افزود:  انتظار هواداران، بودجه و شرایط باشگاه را در نظر داریم و با این اوصاف قصد داریم شرایط تیمی را در حوزه فنی با انتخاب سرمربی جدید اصلاح کنیم ضمن اینکه انتظار داریم از گمانه‌زنی در این خصوص خودداری شود.

    مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هدف اول ما همدلی و اتحاد میان کلیه اعضای تیم و هواداران است، ابتدا باید آرامش را در تیم بزرگسالان حاکم کنیم و در مسیری که مدنظرمان است پیش برویم. در طول زمان باید به استعدادهای جوان شهر آبادان هم توجه کنیم.

    رضا پرکاس سرمربی تیم صنعت نفت ۲۳ شهریور ماه پس از توافق با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان از این تیم جدا شد.

    تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان در پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر با چهار امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

    تیم فوتبال صنعت‌نفت یکشنبه ۱۰ مهر میزبان مس رفسنجان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *