×
آخرین اخبار

مدیر کل زندان های استان تهران از منزل دو نفر از خانواده زندانیان بازدید کرد

  • کد نوشته: 58449
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۲
  • 403 بازدید
  • مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: در اجرای برنامه‌های تحولی ریاست سازمان زندان‌ها، غیر از کمک‌های مستمر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج، هر هفته به منزل تعدادی از خانواده‌های مددجویان سرکشی می‌شود.
    مدیر کل زندان های استان تهران از منزل دو نفر از خانواده زندانیان بازدید کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب طی بازدید از منزل دو نفر از خانواده زندانیان اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های تحولی ریاست سازمان زندان‌ها، غیر از کمک‌های مستمر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج هر هفته به منزل تعدادی از خانواده‌های مددجویان سرکشی می‌شود.

    مدیر کل زندان‌های استان تهران در حاشیه حضور منزل دو نفر از زندانیان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است که می‌توان توفیق بیشتر رسیدگی به افراد گرفتار را کسب نمود.

    مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: کمک به نیازمندان بزرگترین ارزش سیره علوی است و توجه ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امیرالمومنین به موضوع رسیدگی به وضعیت زندگی افراد گرفتار و دردمند وظیفه سنگینی بر دوش ما به عنوان شیعه نهاده است.

    وی تصریح نمود: در اجرای برنامه‌های تحولی ریاست سازمان زندان ها، غیر از کمک‌های مستمر انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان و مرکز مراقبت بعد از خروج، هر هفته به منزل تعدادی از خانواده‌های مددجویان سرکشی می‌شود.

    حیات الغیب تاکید کرد: در این مسیر، نیکوکاران نیز به کمک اداره کل زندان‌های استان تهران آمده اند و دستگاه‌های اجرایی جامعه نیز باید بیش از گذشته به میدان احسان بیایند.

    در این بازدید‌ها که حجت الاسلام و المسلمین فیروزجایی معاون دادستان در امور زندان‌ها نیز حضور داشت، سه دستگاه تبلت به فرزندان دانش آموز جهت ادامه تحصیل آنلاین، بسته‌های معیشتی و کارت هدیه اهداء گردید.

    همچنین باقیمانده وام بانکی یکی از خانواده‌ها به مبلغ هفت میلیون تومان تسویه شد.

    بنا به این خبر، طی این بازدید که روز پنجشنبه صورت گرفت، فیروزجایی در خصوص مرخصی این دو زندانی و بازگشت به کانون خانواده هایشان دستورات قضایی لازم را صادر نمود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *