×
آخرین اخبار

مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان: مشکل نوسان و ضعف ولتاژ گلگیر کاملاً مرتفع شد

  • کد نوشته: 27148
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۸
  • 835 بازدید
  • با احداث ۳۷ کیلومتر خط فشار متوسط دو مداره و نصب یکدستگاه ترانس افزاینده مشکل نوسان و ضعف ولتاژ گلگیر کاملا مرتفع گردید. سید مصطفی احمدپور مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز با اعلام این خبر افزود: با احداث ۳۷ کیلومتر خط فشار متوسط دو مداره و نصب یکدستگاه ترانس افزاینده […]

    مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان: مشکل نوسان و ضعف ولتاژ گلگیر کاملاً مرتفع شد

    با احداث ۳۷ کیلومتر خط فشار متوسط دو مداره و نصب یکدستگاه ترانس افزاینده مشکل نوسان و ضعف ولتاژ گلگیر کاملا مرتفع گردید.

    سید مصطفی احمدپور مدیر توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز با اعلام این خبر افزود: با احداث ۳۷ کیلومتر خط فشار متوسط دو مداره و نصب یکدستگاه ترانس افزاینده مشکل نوسان و ضعف ولتاژ گلگیر کاملاً مرتفع و شهروندان محترم گلگیری از این پس در تابستان ها به هیچ وجه مشکل افت ولتاژ نخواهند داشت. احمدپور گفت: این خط جدید با صرف میلیاردها تومان هزینه و پس از چند سال تلاش جهادی مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان در ساماندهی و رفع مشکل افت ولتاژ گلگیر به لطف خداوند با احداث ۳۷ کیلومتر خط دو مداره فشار متوسط از ایستگاه محمدآباد (تمبی) تا شهر گلگیر و با وجود معارضین متعدد در مدار قرار گرفته است و خوشبختانه با بهره برداری از خط جدید و نصب یکدستگاه اتوترانس افزاینده مشکل شهروندان محترم گلگیری حل شد.

      

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.