×
آخرین اخبار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان از ارتقا و توسعه ساخت مدارس در هندیجان خبر داد

  • کد نوشته: 35348
  • ۱۳۹۹-۰۶-۲۴
  • 1039 بازدید
  • جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان هندیجان با حضورحجت السلام حسینی امام جمعه شهرستان ومسئولین به ریاست عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش با محوریت اجرای طرح بسته تحویلی مشارکتی آجر به آجر برگزار شد.
    مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان از ارتقا و توسعه ساخت مدارس در هندیجان خبر داد

    جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان هندیجان با حضور حجت السلام حسینی امام جمعه شهرستان و مسئولین به ریاست عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش با محوریت اجرای طرح بسته تحویلی مشارکتی آجر به آجر برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان، در این جلسه قاسم عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان از اجرای راهکار دو ونه سند تحول بنیادین و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای ارتقا و توسعه مشارکت همه افراد جامعه با هر میزان توانایی در ساخت و احداث مدارس و کلاس در سطح منطقه را از اهداف اجرای طرح آجر به آجر برشمردند.
    مدیرآموزش وپرورش هندیجان افزود: از کلیه روسای ادارات و نهادها و سازمان ها و کلیه افراد خیر و سایرین در جهت اجرایی شدن طرح نامبرده و مشارکت حداکثری افراد نیکو کار درخواست کمک و از ایشان خواست در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در سطح شهرستان با اداره آموزش و پرورش مشارکت نمایند.
    در پایان مقرر گردید: افراد خیر و توانمند منطقه شناسایی و کار گروه مجمع خیرین شهرستان در زمانی معین تشکیل گردد و از طریق ایشان به جمیع افراد توانمند در ساخت و تجهیز مدارس با موضوع بسته اجرایی تحویلی مشارکت های مردمی و طرح آجر به آجر اطلاع رسانی گردد تا از طریق جمع آوری کمک های هرچند کوچک و خرد در ساخت و احداث پروژه های بزرگ مدرسه سازی گامی برداشته و سهیم باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *